ارسال به دیگران پرینت

در کهگیلویه و بویراحمد:

موج خطرناک کرونا در بهمن ماه احتمالا به اوج برسد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: احتمال می رود موج بعدی کرونا در بهمن ماه خواهد بود که امیدواریم با مشارکت آحاد مردم این موج پیش رو را نیز کنترل و از ان عبور کنیم.

موج خطرناک کرونا در بهمن ماه  احتمالا به اوج برسد

محمد مهدی بانشی روز شنبه  اظهار داشت: آمارهای شیوع و فوتی های نیز ناشی از بیماری کرونا در استان کماکان روند کاهشی داشته اما هنوز این روند شکننده است.

وی تاکید کرد: البته ظرف روزهای اخیر بین تعداد افراد بستری و ترخیص شده ها تفاوت قابل ملاحظه ای نبوده است که این مهم نشان می دهد هنوز هم باید در رعایت پروتکل های بهداشتی بکوشیم.

بانشی با اشاره به در پیش بودن شب یلدا،  افزود: نگران احیای بحران دورهمی ها در این شب باستانی هستیم و از مردم می خواهیم این شب را در خانه های خود بمانند و نگذارند با بی توجهی فاجعه ای رخ بدهد.

بانشی تصریح کرد: بازدید ها از صنوف و بازار همچنان ادامه دارد و با متخلفان برخورد می شود. بر اساس این بازدید ها میزان رعایت مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی نزدیک به ۹۱ درصد بوده است.

میزان مثبت بودن نمونه های اخذ شده ویروس کرونا  در کهگیلویه ‌و بویراحمد از حدود ۷۰ درصد به ۲۲ درصد رسیده است و امیدواریم این روند کاهشی همچنان ادامه داشته باشد.

بانشی ابراز داشت: تلاش بر این است میزان تست ها در استان روزانه به هزار نفر در روز برسد و ردیابی بیماران را  بهتر از گذشته انجام دهیم.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      کرونا بازی وزارت بهداشت مردم به سخنان وزارت بهداشت اعتماد ندارن در ضمن باید جوابکوی داروهای ازمایشی روی بیماران کرونایی در بیمارستان ها باشن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه