ارسال به دیگران پرینت

ظهر دوشنبه رخ داد؛

انفجار مهیب در شهرک صنعتی سلفچگان قم با ۲ کشته

قم- ظهر دوشنبه در اثر انفجار در یکی از کارخانه‌های مستقر در شهرک صنعتی سلفچگان دو نفر از کارگران جان خودشان را از دست دادند.

انفجار مهیب در شهرک صنعتی سلفچگان قم با ۲ کشته

به گزارش خبرنگار مهر، در پی انفجار کوره یک کارخانه ذوب فلزات در شهرک صنعتی سلفچگان ۲ نفر از کارگران جان خودشان را از دست دادند.

مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس قم هم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تا این لحظه ۵ مصدوم با ۲ فروند بالگرد به بیمارستان منتقل شدند و ۲ نفر هم به صورت سرپایی در صحنه درمان شده‌اند.

اروجی مدیرکل مدیریت بحران استان قم هم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: حادثه به طور کامل اطفا شده و نیروهای اورژانس هلال احمر و آتش نشانی شهرک سلفچگان در حال امداد رسانی هستند

گروه‌هایی از آتش نشانی، هلال احمر به محل حادثه اعزام شده‌اند اما هنوز از علت حادثه و آمار دقیق از تلفات و خسارت ارائه نشده است.

برابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم به منظور خدمات رسانی مطلوب‌تر و سریع‌تر به مصدومان، اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵، در شهرک صنعتی سلفچگان مستقر و اقدام به خدمات رسانی می‌کند و در حال حاضر ۶ مصدوم در اتوبوس آمبولانس بستری و در حال مداوای سرپایی هستند، ۵ دستگاه آمبولانس عملیاتی نیز در منطقه حضور دارد.

خبر در حال تکمیل است…

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه