ارسال به دیگران پرینت

ثبت نام ارشد بدون آزمون از ۲۵ آذر

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون دانشجوی کارشناسی ارشد سال ۹۹ از ۲۵ آذر ماه سال جاری خبر داد.

ثبت نام ارشد بدون آزمون از ۲۵ آذر

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون دانشجوی کارشناسی ارشد سال ۹۹ از ۲۵ آذر ماه سال جاری خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: براساس مصوبات جلسه پانزدهم و جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذیرش در دوره های تحصیلات تکمیلی و اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مرحله ثبت نام پذیرش با سوابق تحصیلی ( معدل) کارشنی ارشد ناپیوسته سال ۹۹(صرفا در همین سال انجام می شود) از ۲۵ آذرماه، برای تمام زیر نظام ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز و توسط سازمان سنجش انجام می گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در رشته‌محل‌هایی که ظرفیت آنها از طریق آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی تکمیل نشده و فاقد انتخاب رشته کننده باشند، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل تراز شده کارشناسی) به صورت متمرکز صورت گیرد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد:همچنین اطلاعات رشته ها از دانشگاه ها در حال جمع آوری است و تنها رشته محل هایی در این مرحله پذیرش قرار می گیرند که فاقد انتخاب رشته کننده  باشد و تعداد افراد ثبت نامی آن کمتر از ظرفیت مجاز آن باشد. اعلام درخواست پذیرش رشته محل در این مرحله توسط دانشگاه پذیرنده انجام میگیرد. 

زرین آمیزی گفت:شروع به تحصیل این داوطلبان از بهمن ماه خواهد بود. 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از روز سه شنبه ۲۵ آذر از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد و ثبت نام از متقاضیان نیز تا روز یکشنبه ۳۰ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

 

 
 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه