ارسال به دیگران پرینت

بالاترین مرگ و میر کرونایی در انگلیس در 5 ماه اخیر | فوت 608 نفر در 24 ساعت گذشته

انگلیس با بالاترین رقم مرگ ناشی از کرونا در 24 ساعت گذشته مواجه شد و طی آن 608 نفر جان باختند.

بالاترین مرگ و میر کرونایی در انگلیس در 5 ماه اخیر |  فوت 608 نفر در 24 ساعت گذشته

انگلیس با بالاترین رقم مرگ ناشی از کرونا در 24 ساعت گذشته مواجه شد و طی آن 608 نفر جان باختند.

به گزارش فارس، انگلیس طی پنج ماه اخیر (از مه تا نوامبر) در روز سه‌شنبه با بیشترین میزان فوتی‌های ناشی از کرونا مواجه شد و طیق آخرین آمار ۶۰۸ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بابت کرونا جان باختند.

به نوشته روزنامه «هافینگتن پست» طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۰۸ نفر بابت ابتلا به کرونا جان باختند. با احتساب این آمار انگلیس با ۵۵۸۳۸ تن فوتی در جایگاه پنجم در جهان ایستاده است. این آمار از ۱۲ مه(سه شنبه ۲۳ اردیبهشت) به این سو بالترین رقم محسوب می‌شود. روز سه شنبه همچنین ۱۱۲۹۹ نفر مبتلای تازه به کرونا در انگلیس مشاهده شد.

«بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس اعلام کرده دوره چهار هفته‌ای محدودیت‌های سراسری در انگلیس برای مقابله با شیوع کرونا، بعد از خاتمه دیگر تمدید نخواهد شد و اعمال محدودیت‌های محلی جایگزین آن می‌شود.

سازمان جهانی بهداشت هفته گذشته اعلام کرد حدود چهار میلیون مبتلا ی جدید به کرونا در هفته گذشته در جهان ثبت شده که تقریبا نیمی از آنها در اروپا هستند. سازمان بهداشت جهانی در گزارش خود آورد که تعداد مرگ و میرها در اروپا در هفته گذشته بیش از ۲۹ هزار نفر رسید که افزایش قابل توجهی محسوب می‌شود.

 
 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اگرانگلیس پنجاه وهشت هزارتاکرونافوتی ودررده پنجم جهان ایران هم بتفوتی هایش دررده دوم فوتی هادرجهان هست اول امریکا ودوم ایران از نظرفوتی درجهان

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه