ارسال به دیگران پرینت

سخنگوی وزارت بهداشت:

مرگ‌ و میربیماران کرونایی امروز در کشور بی‌سابقه بود

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: امروز بالاترین آمار مرگ و میر بیماران قطعی کووید-۱۹ را از ابتدای اپیدمی داشتیم و اکنون لزوم رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و تداوم توسعه همکاری‌های بین دستگاهی، بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌خورد.

مرگ‌ و میربیماران کرونایی امروز در کشور  بی‌سابقه بود

دکتر سیما سادات لاری با بیان اینکه متاسفانه امروز بالاترین آمار مرگ و میر بیماران قطعی کووید-۱۹ را از ابتدای اپیدمی داشتیم، گفت: بالا رفتن بی سابقه موارد مرگ و میر بیماری کووید-۱۹ در کشورمان، متاثر از افزایش چشمگیر موارد بستری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در هفته‌های اخیر است.

وی افزود: لزوم رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و تداوم توسعه همکاری‌های بین دستگاهی، بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌خورد و ما در یک جنگ تمام عیار با بیماری به سر می‌بریم. هر یک از ما اعم از مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی کشور، باید خودشان را به عنوان سربازان این نبرد سهمگین قلمداد کنند.

لاری تاکید کرد: گسترش بیماری و افزایش جانباختگان آن در کل دنیا رو به شتاب است که مدیریت آن بیش از هر چیز دیگر به وحدت و همدلی ملی نیاز دارد. امیدواریم با افزایش همدلی و همکاری بین مردم و مسئولان شاهد گذر از ایام سخت فعلی و توقف شیوع گسترده این بیماری سهمگین در کشورمان باشیم.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه