ارسال به دیگران پرینت

لی زلدین خواستار لغو روادید دیپلمات‌های ایران در سازمان ملل شد

یک نماینده جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا خواستار ابطال روادید دیپلمات‌های ایران در سازمان ملل متحد شده است. «لی زلدین»، نماینده جمهوری‌خواه ایالت نیویورک در مصاحبه‌ای با شبکه خبری فاکس‌نیوز ادعای دخالت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را تکرار کرد و گفت ایالات متحده باید هم در عمل و هم در گفتار به آن واکنش «قدرتمندانه» نشان دهد.


لی زلدین خواستار لغو روادید دیپلمات‌های ایران در سازمان ملل شد

یک قانونگذار آمریکایی با متهم کردن ایران به دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری کشورش خواستار ابطال روادید دیپلمات‌های ایران در سازمان ملل متحد شد.

یک نماینده جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا خواستار ابطال روادید دیپلمات‌های ایران در سازمان ملل متحد شده است.

«لی زلدین»، نماینده جمهوری‌خواه ایالت نیویورک در مصاحبه‌ای با شبکه خبری فاکس‌نیوز ادعای دخالت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را تکرار کرد و گفت ایالات متحده باید هم در عمل و هم در گفتار به آن واکنش «قدرتمندانه» نشان دهد.

زلدین که عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان است گفته ایالات متحده باید به روش‌هایی اعم از حملات سایبری تهاجمی، اعمال تحریم‌های جدید یا لغو روادید دیپلمات‌های ایران به این ادعاها پاسخ دهد.

زلدین در مصاحبه با فاکس‌نیوز گفت: «آنها درخاک ما هستند باید به قوانین ما احترام بگذارند و وقتی این قوانین را آزمایش می‌کنند باید تبعاتش را ببینند تا آن را متوقف کنند.»

 

در حال تکمیل...

 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه