ارسال به دیگران پرینت

بلیت هواپیما فعلا گران نمی‌شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: بلیت هواپیما فعلا گران نمی‌شود چرا که شرکت‌های هواپیمایی درخواستی برای افزایش قیمت نداشته اند.

بلیت هواپیما فعلا گران نمی‌شود

رضا جعفر زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در، با اشاره به اینکه علی رغم آزاد بودن قیمت بلیت هواپیما، مدیران شرکت‌های هواپیمایی تصمیمی برای افزایش قیمت در این زمینه نگرفته اند، گفت: هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما نداریم.

او با بیان اینکه طبق پیگیری‌های صورت گرفته، بخش عمده‌ای از مطالبات مسافران شرکت‌های هواپیمایی خارجی عودت داده شده است، گفت: ۹۹ درصد از مطالبات مسافران شرکت‌های هواپیمایی داخلی هم پرداخت شده و در صورتی که مبالغی هنوز پرداخت نشده مسافران می‌توانند این موضوع را در سایت سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کنند تا از این طریق پیگیری کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: در اردیبهشت ماه زمانی که انجمن شرکت‌های مسافرتی اعلام کردند که هنوز مبلغ مسافران بازگردانده نشده است، سازمان هواپیمایی نامه ای به این انجمن فرستاد تا اگر آمار و مستنداتی دارند برای ما ارسال کنند.

جعفر زاده تاکید کرد: دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشور طی رایزنی‌های که انجام داد در همان زمان اعلام کرد که بخش عمده‌ای از مطالبات پرداخت شده و ممکن است تنها یک یا دو شرکت مبالغی در دست داشته باشند که به زودی آن‌ها هم پرداخت می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور اظهار کرد: انجمن شرکت‌های هواپیمایی هنوز پاسخ نامه ما را نداده در حالی که بخش عمده‌ای از شرکت‌های هواپیمایی خارجی  مبالغ مسافران را پرداخت کرده و تعدادی از آن‌ها هم رضایت مسافران را جلب کرده اند بنابراین در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه