ارسال به دیگران پرینت

آخرین وضعیت جاده‌ها و راه های کشور

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای با اعلام کاهش ۱۲.۲ درصدی تردد بین استانی از ترافیک روان در راه‌های شمالی خبر داد.


آخرین وضعیت جاده‌ها و راه های کشور

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای با اعلام کاهش ۱۲.۲ درصدی تردد بین استانی از ترافیک روان در راه‌های شمالی خبر داد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ورود و خروج از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، آذربایجان غربی و خراسان رضوی به غیر از خودروهای امدادی، اورژانسی و حمل و نقل عمومی ممنوع شده است.

 براساس اعلام وزارت بهداشت ورود و خروج از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، آذربایجان غربی و خراسان رضوی به غیر از خودروهای امدادی، اورژانسی و حمل و نقل عمومی ممنوع است.

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از تردد روان در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر می‌دهد و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین محورهای شهداد- نهبندان، خرم آباد- پلدختر جزو محورهای مسدود شریانی و محورهای شمشک- دیزین و اولنگ- شاهرود جزو محورهای دارای انسداد فصلی هستند.

محور قزوین- همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، ‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۲۷۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، میزان تردد نسبت به روز قبل ۱۲.۲ درصد کاهش داشته است.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۱ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه