ارسال به دیگران پرینت

نتایج پذیرش رشته‌های بدون آزمون سال 99 اعلام شد.

نتایج آزمون‌های کاردانی به کارشناسی و پذیرش رشته‌های بدون آزمون سال ۹۹ اعلام شد. فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، با اشاره به اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۹۹، اظهارداشت: کل قبولی‌های امسال در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ۳۱ هزار و ۵۳۱ نفر است.


نتایج  پذیرش رشته‌های بدون آزمون سال 99 اعلام شد.

نتایج آزمون‌های کاردانی به کارشناسی و پذیرش رشته‌های بدون آزمون سال 99 اعلام شد.

نتایج پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 هم اکنون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس است.

داوطلبان می توانند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان، کارنامه نتایج پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 را مشاهده کنند.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور  با اشاره به اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۹۹، جزئیات پذیرش در این آزمون را تشریح کرد.

وی اظهارداشت: کل قبولی های امسال در دوره های کاردانی به کارشناسی ۳۱ هزار و ۵۳۱ نفر است.

زرین آمیزی ادامه داد: از این تعداد ۱۴ هزار و ۸۴۴ نفر زن و ۱۶ هزار و ۶۸۷ نفر مرد هستند.

 

*23 هزار و 257 نفر در کنکور پذیرفته شدند

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: امسال ۲۱ هزار و ۱۶۲ نفر در دوره های روزانه و ۲ هزار و ۹۳۸ نفر در دوره های شبانه به دانشگاه ها وارد خواهند شد؛ همچنین ۶ هزار و ۹۹۱ نفر در دوره‌های غیرانتفاعی، ۲۰ نفر در دوره های مجازی، ۲۰۵ نفر در دوره های مجازی غیرانتفاعی و ۲۱۵ نفر در دوره های شهریه پرداز تحصیل خود را آغاز خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع افرادی که امسال با این کنکور به دانشگاه ها وارد می شوند، ۲۳ هزار و ۲۵۷ نفر با آزمون و مابقی بدون آزمون به دانشگاه ها راه پیدا کرده اند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه