ارسال به دیگران پرینت

جزئیات تکان‌دهنده‌ی پرونده‌ی کیوان امام؛ تجاوز به ۳۰۰ دختر

یکی از نمایندگان مجلس به روزنامه همشهری گفته: رئیس پلیس تهران گفت «کیوان امام» به تجاوز به ۳۰۰ دختر طی ۱۰ سال اعتراف کرده است.

جزئیات تکان‌دهنده‌ی پرونده‌ی کیوان امام؛ تجاوز به ۳۰۰ دختر

 از خانه این متجاوز فیلم تجاوز به ۴۶ دختر پیدا شده. ۳۰ نفر از این ۳۰۰ قربانی علیه او شکایت کرده‌اند و ۱۰ نفر از آن‌ها در دادسرا در برابر او حاضر شدند تا شناسایی‌اش کنند.

حالا او به اتهام «افساد فی الارض» محاکمه خواهد شد. کیوان امام همان جوانی‌ست که اوایل شهریورماه در توییتر بر سر زبان‌ها افتاد و تعداد زیادی از دختران دانشجوی دانشگاه تهران در توییت‌هایی تجاوزهای او را افشا کردند.

پرونده وی که کیوان‌. الف نام دارد هم‌اکنون در شعبه سوم دادسرای امنیت اخلاقی تهران زیر نظر بازپرس روح‌الله رضاپورگتابی، تحت رسیدگی است و تا‌کنون حدود ۳۰دختر جوان که از سوی وی مورد تجاوز قرار گرفته‌اند از او شکایت کرده‌اند. ۱۰نفر از این دختران در مواجهه‌ حضوری با متهم او را شناسایی کرده و نزد بازپرس پرونده توضیح داده‌اند که چطور متهم با فریب و ریختن طرح دوستی آنها را به خانه‌اش کشانده و پس از خوراندن نوشیدنی مسموم، به آنها تجاوز کرده است. بقیه شاکیان نیز به‌صورت تلفنی با دادسرا تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کرده‌اند. شاکیان این پرونده دختران جوانی اهل تهران و برخی از شهرستان‌ها هستند و حتی برخی از آنها از خارج از کشور با دادسرا تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کرده‌اند.

هر چند کیوان‌. الف در جریان بازجویی‌های اولیه مدعی شده بود که شاکیان با اراده خودشان با او ارتباط برقرار کرده‌اند. اما وقتی مأموران به دستور قاضی رضاپور گتابی محل زندگی متهم را بازرسی کردند فیلم‌های سیاهی به‌دست آوردند که وی از صحنه تجاوز به برخی از قربانیانش ضبط کرده بود. با کشف این فیلم‌ها متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت این بار مدعی شد که به بیماری سادیسم مبتلا است و به‌خاطر تجربه هیجان دست به این اقدامات می‌زد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه