ارسال به دیگران پرینت

رئیس بیمارستان سینا:

همکاری نکردن مردم،شمار فوتی ها را بیش از جنگ ایران و عراق می کند

طالب پور رئیس بیمارستان سینا طی ارتباط تصویری در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری بیان کرد: در بیمارستان ما سهمیه بیماران کرونایی به اوج خود رسیده است و ما علیرغم ازدحام بیشتر بیماران در سطح شهر بیشتر از این توان اجرا نداریم. او بیان کرد: اگر مردم با مسئولینی که در این زمینه فعالیت می‌کنند همکاری نکنند، شاید به اندازه جنگ بین ایران و عراق کشته به علت کرونا داشته باشیم،

 همکاری نکردن مردم،شمار فوتی ها را بیش از جنگ ایران و عراق می کند

طالب‌پور گفت: اگر مردم با مسئولان همکاری نکنند، شاید به اندازه جنگ بین ایران و عراق فوتی کرونا داشته باشیم.

 طالب پور رئیس بیمارستان سینا  طی ارتباط تصویری در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری بیان کرد: در بیمارستان ما سهمیه بیماران کرونایی به اوج خود رسیده است و ما علیرغم ازدحام بیشتر بیماران در سطح شهر بیشتر از این توان اجرا نداریم.

او ادامه داد: امروز در جلسه کمیته بحران اعلام شد که تمام تخت‌های ای سی یو بیمارستان ۱۰۰ درصد پر شده است و حتی یک مورد تخت خالی در بخش کرونا نداریم، اما متاسفانه بیماری رو به افزایش است و این تاسف رعایت نکردن را نشان می‌دهد.

رئیس بیمارستان سینا تصریح کرد: علیرغم تلاش بسیار زیاد و شبانه روزی که تیم‌های مختلف پزشکی انجام می‌دهند این سهمیه و درصدی که برای کرونا اختصاص داده شده کاملا پر شده است، راه مبارزه با کرونا، درمان در بیمارستان‌ها نیست بلکه امور بهداشتی است.

همکاری نکردن مردم، شمار فوتی ها را بیش از جنگ ایران و عراق می کند

او بیان کرد: اگر مردم با مسئولینی که در این زمینه فعالیت می‌کنند همکاری نکنند، شاید به اندازه جنگ بین ایران و عراق کشته به علت کرونا داشته باشیم، باید با رعایت بهداشت میزان مرگ و میر را کاهش دهیم، از مردم تقاضا می‌کنیم که حتماً ماسک بزنند و رعایت فاصله اجتماعی را داشته باشند و همچنان به شستشوی دستانشان بپردازند، اهمیت این موضوع باید برای مردم ملموس شود، جدی گرفتن این امور بهداشتی خیلی مهمتر از کار‌هایی است که در بیمارستان‌ها برای درمان بیمارانی که در انتهای خط هستند وجود دارد.

طالب پور با اشاره به اینکه ما بیمارستان جنرال بالغین هستیم و اطفال را به بیمارستان اطفال منتقل می‌کنیم، گفت: در بیمارستان ما به علت مراعات و لطفی که خداوند داشته است شهید خدمت نداشتیم، اما اخیراً یکی از بهترین اساتید بیهوشی مملکت به علت کرونا فوت کردند که داغ بزرگی است.

او با اشاره به اینکه از همین الان دیر نشده است، پس مردم موضوع را جدی بگیرند، گفت: مردم باید مسائل بهداشتی را به عنوان معیار اصلی مقابله با کرونا در نظر بگیرند و به جای هزینه کردن برای درمان دارویی و هزینه‌های گزاف دیگر بهتر است به سمت رعایت بهداشت در جامعه سوق پیدا کنند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه