ارسال به دیگران پرینت

شبکه تلویزیونی بورس راه اندازی خواهد شد

رئیس کمیسیون اقتصادی همچنین با اشاره به اینکه این شبکه با استفاده از ظرفیت‌های موجود رسانه ملی راه اندازی خواهد شد، گفت: پیش بینی می‌شود قرارداد ایجاد این شبکه اختصاصی برای بازار سرمایه طی ده روز آینده بین کمیسیون اقتصادی مجلس، وزارت اقتصاد و همچنین رسانه ملی منعقد شود.

 شبکه تلویزیونی بورس راه اندازی خواهد شد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس، وزارت اقتصاد و سازمان صدا و سیما درباره تشکیل شبکه تخصصی تلویزیونی بازار سرمایه توافق شد.

محمدرضا پور ابراهیمی درباره شبکه بازار گفت: هدف از راه اندازی این شبکه را حذف اطلاعات نادرست از بازار و جلوگیری از سیگنال فروشی و نیز ارائه صحیح اطلاعات به جامعه و بازار ذکر کرد و گفت: در این شبکه تخصصی سعی خواهد شد اطلاعات صحیح به مجموعه مرتبط با بازار سرمایه شامل بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و بورس انرژی و نیز بورس املاک و مستغلات که عملیات اجرایی آن در حال نهایی شدن است، به مخاطبان داده شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی همچنین با اشاره به اینکه این شبکه با استفاده از ظرفیت‌های موجود رسانه ملی راه اندازی خواهد شد، گفت: هم اکنون متن پیشنهادی رسانه ملی تهیه شده و متن فنی و تخصصی بازار سرمایه نیز با هماهنگی کمیسیون اقتصادی و وزارت اقتصاد در حال آماده شدن است و پیش بینی می‌شود قرارداد ایجاد این شبکه اختصاصی برای بازار سرمایه طی ده روز آینده بین کمیسیون اقتصادی مجلس، وزارت اقتصاد و همچنین رسانه ملی منعقد شود.

پورابراهیمی ابراز امیدواری کرد با ایجاد این شبکه تخصصی شرایط سهامداران به ویژه دارندگان سهام عدالت از نظر دریافت اطلاعات و حضور بهینه آن‌ها در بازار سرمایه بهبود یابد.

رئیس کمیسیون اقتصادی یادآور شد: در برنامه‌های این شبکه تخصصی سعی خواهد شد تحلیل‌های درست و دقیق از بازار سرمایه ارائه شود و از اطلاعات غلط که در فضای مجازی به کاربران و مخاطبان داده می‌شود، جلوگیری به عمل آید.

وی گفت: برای ایجاد این شبکه از ظرفیت‌های موجود شبکه‌های اقتصادی صدا و سیما استفاده خواهد شد و قرار است استودیوی این شبکه در ساختمان بورس تهران باشد.

 

منبع : جماران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه