ارسال به دیگران پرینت

بایدن در سه ایالت از ترامپ پیش است

نظرسنجی پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در شش ایالت تعیین‌کننده نشان می‌دهد که نامزد حزب دموکرات در سه ایالت از رئیس‌جمهور کنونی این کشور جلوتر است.

بایدن در سه ایالت از ترامپ پیش است

در حالی که کمتر از یک ماه تا برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا زمان باقی است، نظرسنجی‌ها از پیچیده بودن میزان آراء «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در برابر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی این کشور حکایت دارد.

نظرسنجی‌های همزمانی که به صورت مشترک توسط خبرگزاری «رویترز» و مؤسسه «ایپسوس» در شش ایالت کلیدی آمریکا انجام گرفته، نشان می‌دهد بایدن در سه ایالت از ترامپ پیش است و در سه ایالت دیگر نیز تقریبا مساوی هستند.

به نوشته رویترز، این دو مؤسسه از تاریخ ۲۹ سپتامبر تا ششم اکتبر در شش ایالت میشیگان، کارولینای شمالی، فلوریدا، آریزونا، ویسکانسین و پنسیلوانیا که نقشی مهم در تعیین حدودی سرنوشت انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر دارند، نظرسنجی برگزار کنند.

میزان اقبال هر کدام از نامزدهای ریاست‌جمهوری به تفکیک ایالت‌های مذکور، به شرح زیر است:

کارولینای شمالی: بایدن ۴۷ درصد - ترامپ ۴۷ درصد

آریزونا: بایدن ۴۸ درصد - ترامپ ۴۶ درصد

فلوریدا: بایدن ۴۹ درصد - ترامپ ۴۵ درصد

میشیگان: بایدن ۵۱ درصد - ترامپ ۴۳ درصد

ویسکانسین: بایدن ۵۰ درصد - ترامپ ۴۴ درصد

پنسیلوانیا: بایدن ۵۰ درصد - ترامپ ۴۵ درصد

در همین ارتباط، بامداد امروز (پنجشنبه) مناظره معاونان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا میان «کاملا هریس» و «مایک پنس» برگزار شد و نظرسنجی‌ها نشان داد که اکثریت، طرفِ دموکرات را برنده این مناظره قلمداد کردند.

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه