ارسال به دیگران پرینت

واکنش دبیرکل AFC درباره حضور پرسپولیس در جام باشگاه‌های ۲۰۲۱

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به سهمیه قاره کهن در جام باشگاه های جهان ۲۰۲۱ واکنش نشان داد.

واکنش دبیرکل AFC درباره حضور پرسپولیس در جام باشگاه‌های ۲۰۲۱

پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ مقابل النصر عربستان به پیروزی رسید و به فینال این رقابت ها راه یافت. بعد از راه یابی پرسپولیس به فینال بحث های زیادی درباره حضور پرسپولیس در جام باشگاه های جهان ۲۰۲۱ مطرح شد. چون برخی رسانه ها اعلام کردند که در قانون جدید فینالیست های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ سهمیه مستقیم حضور در جام باشگاه های جهان ۲۰۲۱ را می گیرند.

در همین راستا داتو دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره آینده میزبانی جام باشگاه های جهان ۲۰۲۱ در چین و زمان اعلام رسمی سهمیه آسیا برای حضور در این رقابت ها در مصاحبه با خبرگزاری آلمان، گفت: زمان جام باشگاه های جهان ۲۰۲۱ هنوز مشخص نیست و تاکنون درباره سهمیه ها چیزی رسمی اعلام نشده است.

همچنین داتو درباره اینکه زمان جدید مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که ماه گذشته برای دومین بار به تعویق افتاد و به دلیل کرونا به سال ۲۰۲۱ موکول شد، گفت: واقعا این یک مشکل واقعی است. مخصوصا اینکه وضعیت بحرانی کرونا ادامه دارد. ما در این وضعیت تنها به حرف های مسئولان بهداشت جهانی توجه می کنیم. ما تمام وضعیت را از نزدیک بررسی می کنیم. احتمال دارد این بازی ها در ابتدای سال ۲۰۲۱ برگزار شود و باید تلاش کنیم این زمان تغییر نکند.

همچنین دبیرکل AFC درباره میزبانی ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در منطقه شرق گفت: کنفدراسیون فوتبال آیا بزودی میزبان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در شرق را مشخص می کند. در مراحل پایانی انتخاب میزبان هستیم و بزودی اعلام می کنیم.

روز گذشته در این زمینه خبرگزاری کره جنوبی از میزبانی مالزی در این رقابت ها خبر داده بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه