ارسال به دیگران پرینت

آرش میراسماعیلی کرونا گرفت

| تست کرونای آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو مثبت اعلام شد.

 آرش میراسماعیلی کرونا گرفت

تورج ملک محمدی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون جودو با اعلام این مطلب، گفت: میر اسماعیلی دوشنبه شب با توجه به تنگی نفس و علائم جسمی به بیمارستان شهید مدرس مراجعه و بعد از انجام آزمایش های لازم تست کرونای وی متاسفانه مثبت اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: مراحل تشخیصی و درمانی دقیق تر در حال انجام است.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه