ارسال به دیگران پرینت

عضو هیئت مدیره بیمارستان جم:

اعلام جزئیات در مورد وضعیت سلامت شجریان باید با اجازه خانواده وی باشد

عضو هیئت مدیره بیمارستان جم گفت: شایعه فوت استاد شجریان صحت ندارد اما وضعیت سلامت او نگران کننده است.

 اعلام جزئیات در مورد وضعیت سلامت شجریان باید با اجازه خانواده وی باشد

مهرداد بهلولی روز دوشنبه ا افزود: وضعیت جسمانی استاد شجریان مانند صبح است و تغییری نکرده است، شایعه فوت ایشان نیز که در فضای مجازی منتشر شده کذب است و واقعیت ندارد.

وی گفت: استاد شجریان همچنان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان جم تحت مراقبت است اما وضعیت جسمانی خوبی ندارد، بیش از این نمی توانیم درباره جزئیات وضعیت سلامت استاد شجریان صحبت کنیم زیرا اعلام جزئیات در این مورد باید با اجازه خانواده وی باشد بنابراین از بیان جزئیات بیشتر معذوریم.

بهلولی افزود: در صورت لزوم با اجازه خانواده استاد شجریان جزئیات بیشتری از وضعیت سلامت ایشان در اطلاعیه رسمی بیمارستان جم منتشر می شود، در گذشته نیز هر گونه اعلام اطلاعات جزئی درباره بیماری وی با اجازه خانواده او بوده است.

بر اساس آخرین اطلاعیه بیمارستان جم، استاد محمد رضا شجریان روز گذشته (یکشنبه) با شرایط عمومی، قلبی و ریوی و تنفسی ناپایدار و افت سطح هوشیاری، افت فشار خون و پلاکت در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم بستری شده است. در این اطلاعیه از دوستان استاد خواسته شده برای سلامت وی دعا کنند.

استاد شجریان از ۲۵ مرداد سال جاری به مدت ۱۰ روز به دلیل افت سطح هوشیاری و شوک سپتیک در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم بستری شده بود.

وی بهمن سال گذشته نیز به علت بروز مجدد اختلالات ریوی ناشی از بیماری قلبی در بیمارستان جم بستری شد و بامداد روز جمعه دوم اسفند ۹۸ همایون شجریان فرزند وی با انتشار تصویری از نمایشگر علایم حیاتی پدر از دوستداران وی رفع نگرانی کرد.

«خسرو آواز ایران» پنجم فروردین سال جاری با حال عمومی مناسب از بیمارستان ترخیص شد و بر اساس اعلام هیات مدیره بیمارستان جم اقدامات درمانی وی زیر نظر پزشکان معالج در خارج از بیمارستان انجام گرفت.

استاد شجریان برجسته‌ترین هنرمند عرصه آواز و موسیقی سنتی کشور است و از وی با عنوان «خسرو آواز ایران» یاد می‌شود.

وی نوروز ۹۵ با انتشار ویدئویی ضمن تبریک سال نو، از ابتلای خود به بیماری سرطان خبر داد و پس از آن تاکنون تحت نظر پزشکان به مداوا مشغول است.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه