ارسال به دیگران پرینت

احراز هویت کاربران واتس اپ وب با اثرانگشت

واتس اپ در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد ورود به نسخه وب واتس اپ را با اثر انگشت خود احراز هویت کنند. ویژگی جدید توسط WABetaInfo (از طریق TechRadar) در آخرین نسخه WhatsApp Beta برای اندروید مشاهده شد.

احراز هویت  کاربران  واتس اپ وب با اثرانگشت

تم تاریک واتس اپ

اگر نمی دانید باید بگویم در حال حاضر WhatsApp Web از کاربران می خواهد برای ورود به برنامه وب، کد QR را با استفاده از برنامه WhatsApp در تلفن هوشمند خود اسکن کنند. این امر به کاربران نیاز دارد تا کار خود را متوقف کنند تا کد QR برای تأیید ورود به سیستم اسکن شود.

با این حال، قرار است تغییر کند زیرا ویژگی جدید به کاربران امکان می دهد با استفاده از اثر انگشت خود احراز هویت کنند و روند کار کمی دشوارتر شود. متأسفانه، کاربران برای احراز هویت نسخه وب همچنان باید تلفن های هوشمند خود را به دست بگیرند.

با این حال، این به خوبی با برنامه WhatsApp برای همگام سازی تاریخچه چت در سیستم عامل هایی که به کاربران اجازه می دهد بدون داشتن اتصال ثابت اینترنت در تلفن هوشمند خود از برنامه وب استفاده کنند، پس بهتر است. مشخص نیست که WhatsApp قصد دارد برای تأیید اعتبار برنامه وب در آینده از Windows Hello در دستگاه های ویندوز 10 استفاده کند یا خیر.

هیچ خبری در مورد زمان انتظار برای عرضه ویژگی جدید نیست اما مطمئناً به کاربران کمک می کند تا سریعتر وارد سیستم شوند. علاوه بر این، این امر همچنین به بهبود حریم خصوصی کمک می کند زیرا خطر استفاده شخص دیگر از تلفن شما، اسکن کد QR و ایجاد نسخه وب WhatsApp را کاهش می دهد.

 

منبع : ترنجی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه