ارسال به دیگران پرینت

گل محمدی: امروز با سه بازیکن قرارداد می‌بندیم

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اتفاقات دربی نیمه نهایی، وعده داد برای تحقق اهداف این باشگاه امروز با سه بازیکن قرارداد امضا خواهد شد. گمانه‌زنی‌ها درباره سه گزینه مدنظر پرسپولیس و یحیی گل محمدی، احتمالا با نفراتی چون سعید آقایی، عیسی آل کثیر و گلر مدنظر این تیم همراه باشد.

گل محمدی: امروز با سه بازیکن قرارداد می‌بندیم

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اتفاقات دربی نیمه نهایی، وعده داد برای تحقق اهداف این باشگاه امروز با سه بازیکن قرارداد امضا خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس بعد از اتفاقات نگران کننده روز گذشته که با فسخ قرارداد مهدی ترابی و عدم همراهی علی علیپور و بشار رسن در تمرینات همراه بود، با وعده یحیی گل محمدی امروز با سه بازیکن جدید قرارداد امضا خواهند کرد.

یحیی گل محمدی بعد از چند روز از نیمه نهایی جام حذفی و شکست مقابل استقلال، اینبار در پیامی اینستاگرامی ضمن عذرخواهی بابت این باخت، وعده داده که برای تقویت تیم، طی امروز قرارداد سه بازیکن جدید این تیم به امضا خواهد رسید.

گمانه‌زنی‌ها درباره سه گزینه مدنظر پرسپولیس و یحیی گل محمدی، احتمالا با نفراتی چون سعید آقایی، عیسی آل کثیر و گلر مدنظر این تیم همراه باشد.

سرمربی پرسپولیس که زمان کمی برای آماده سازی تیمش برای جدال لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارد و عدم حضور سه بازیکن تاثیرگذار تیم نیز، ذهن او را به شدت درگیر کرده، امیدوار است با جذب 6 بازیکن طی روزهای آتی بتواند شرایط مناسبی برای عبور از این مرحله به دست بیاورد. سرخپوشان در حال حاضر با کسب تنها یک امتیاز از دو بازی قبلی خود، در قعر جدول گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و امیدوار است طی چهار دیدار متمرکز خود در دوحه، بتواند شانس صعود را کسب کند.

با ادعای یحیی گل محمدی باید امروز منتظر روز شلوغی در باشگاه پرسپولیس با جذب نفرات جدید بود و باید دید کدام بازیکن با پیراهن این تیم عکس یادگاری خود برای فصل بیستم را ثبت خواهد کرد.

 
 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه