ارسال به دیگران پرینت

محدودیت محور هراز لغو شد

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: به دلیل تردد روان خودروها از محور هراز، محدودیتی که قرار بود ساعت ۱۴ امروز اعمال شود، لغو شد.


محدودیت محور هراز لغو شد

سرهنگ سیاوش محبی، بعدازظهر امروزدر پردیس، در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور هراز روان و عادی در جریان است و به همین دلیل محدودیتی که مقرر بود ساعت ۱۴ امروز در این محور اعمال شود لغو شد.

وی گفت: تردد وسایل نقلیه از محورهای فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز روان و عادی در جریان است و مشکل خاصی برای عبور وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

محبی افزود: محدودیت محور هراز در صورت افزایش بار ترافیکی در ساعات آینده و بنا به صلاحدید پلیس راهور ناجا محدودیت در محور هراز اعمال خواهد شد، اما این پیش‌بینی بسیار ضعیف است.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران تأکید کرد: هم‌وطنان قبل از شروع مسافرت خود با رعایت مدیریت زمان سفر، مسافرت خود را به گونه‌ای زمان‌بندی کنند تا به ساعات پیک ترافیک برخورد نکرده و ساعت‌ها در ترافیک نمانند.

وی بیان کرد: توصیه اکید داریم هموطنان به هیچ عنوان بازگشت از سفر خود را به فردا و روز پایانی تعطیلات موکول نکنند، در غیر این صورت باید ده‌ها برابر زمان معین برای رسیدن به مقصد خود در جاده‌ها خواهند ماند.

محبی اضافه کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفر ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه