ارسال به دیگران پرینت

مادر «رومینا اشرفی»: رای دادگاه برای همسرم تنها ۹ سال و برای بهمن خاوری دوسال حبس اعلام شده

مادر رومینا اشرفی نوجوان ۱۳ساله تالشی که خرداد ماه امسال توسط پدرش به قتل رسید ، گفت: رای دادگاه برای همسرم تنها ۹ سال و برای بهمن خاوری ( پسری که رومینا با او فرار کرده بود) دوسال حبس اعلام شده است

مادر «رومینا اشرفی»: رای دادگاه برای همسرم تنها ۹ سال و برای بهمن خاوری دوسال حبس اعلام شده

رعنا دشتی مادر رومینا اشرفی  گفت: با وجود تاکیدات مقام‌های قضایی  از "رسیدگی ویژه" به این پرونده، رای دادگاه ترس و وحشت به جان من و خانواده‌ام انداخته است. من به این رای اعتراض دارم و خواهان تجدیدنظر در دیوان عالی کشور هستم.

با وجود آنکه در روزهای ابتدایی نشر خبر قتل رومینا به عنوان "نمونه‌ای از نقض آشکار حقوق کودک" نام برده و گفته می شد که به دلیل ماهیت جرم، دادستان "مطابق با ماده ۵ قانون حمایت از کودک و نوجوان به عنوان "مدعی‌العموم" در این پرونده وارد عمل می شود ؛ ولی رای دادگاه موجب برخی نگرانی ها برای مادر رومینا و تنها فرزند خردسالش شده است.

 مادر رومینا در ادامه و با تاکید بر اینکه خواهان تجدید نظر خواهی دراین پرونده و قصاص همسرش است،اضافه کرد: دیگر نمی‌خواهم شوهرم به روستا بازگردد.

خانم دشتی گفته  بعد از ۱۵ سال زندگی مشترک ، هیچ علاقه و امیدی به ادامه زندگی با همسرش که این بلا را سر آنها آورده ، ندارد و نگران جان تنها پسر و خانواده‌اش است.

مادر رومینا مدعی شد: در همین مدت کوتاه بارها خانواده همسرم، من و فرزند خردسالم را تهدید کرده اند و با وجود آن که صلاحیت لازم را ندارند؛ قصد گرفتن کودک خردسالم را دارند.

او معتقد است: اگر همسرش قصاص نشود، باید زندانی یا تبعید شود، چرا که در غیر این صورت هیچ امنیتی برای او و اطرافیانش قابل تصور نیست.

به گفته مادر رومینا حکم دادگاه برای بهمن خاوری که فرزندش چند روز قبل از قتل با او فرار کرده بود، تحمل تنها دو سال حبس است.

رومینا اشرفی، دختر نوجوان ۱۳ ساله تالشی متولد ۱۳۸۵ بود که در اول خرداد ماه سال ۹۹ در روستای سفید سنگان لمیر، توسط  پدرش به قتل رسید.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مهدی ارسالی در

      باسلام. بارها نظرم رااعلام کردم که قاتل اصلی وعامل قتل این دختر معصوم بهمن است که بگفته اهالی روستا پسر فاسدی بود وپدر بی چاره ازاین موضوع مطلع بوده است وبهمن بادروغ وفریب دختر خردسال رافراری دا ده که قبلا هم سابقه این کار را داشته است وپدر بیچاره آبرو رفته درحالت روانی وجنون دست به چنین عملی زده است درضمن شریک این جنایت خواهر بهمن است که یک هفته دختر وپسر رادرمنزل نگه داشته که اگر وجدان وآبرو داشت میبایست همان شب دختر را تحویل خانواده اش میداد ومسئله بخوبی وخوشی تمام میشد واین چنین نمیشد.من قاتل اصلی بهمن رامیدانم وخواهرش راشریک جرم.

      • ناشناس ارسالی در

        شما غلط زیادی میکنی که نظر میدی ندانسته هر کی قتل رو انجام داده باید طبق قانون خدا مجازات شود

    • ناشناس ارسالی در

      این بی عدالتی است مادرش ۱۰سال پسرک بیحیااعدام وان مردک پدرش باید آزاد شود مادرش از تمام داستان از قبل آگاه بوده برای همین نمی خواهد مردش به خانه بر گردد

    • ناشناس ارسالی در

      چرا بهمن قاتل است نه بهمن فقط عاشق دخترک بی گناه بود چرا قضاوت ناحق میکید اولا قضاوت فقط از ان خداست .. به نظرمن پدر رومینا باید اعدام شود.. تا درس عبرت بشه .. اگر بعداز۹سال برگشت و اینبارسر پسرش را برید کی جوابگو میشه یامادر رومینا روکشت کی جوابگو این جانی هست

      • ناشناس ارسالی در

        قضاوت از ان خداست ،پس لطفا زر نزن و حکم صادر نکن

    • ناشناس ارسالی در

      بایداین قوانین ظالمانه که اگرپدرفرزندش راکشت میتونه ازقصاص نجات پیداکنه برداشته بشه که دیگه همچین پدرانی فرزندانشون رونکشندپدررومیناهم بایدقصاص یاحبس ابدبشه چون مسلمه اگه ازادشدهمسرشم می کشه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه