ارسال به دیگران پرینت

فرماندار بندرعباس:

عرضه قلیان در سواحل بندرعباس همچنان ممنوع است

فرماندار بندرعباس گفت: عرضه قلیان در سواحل شهر بندرعباس همچنان ممنوع است و دستگاه های ذیربط بصورت مستمر مراقبت و ممانعت کنند.

عرضه قلیان در سواحل بندرعباس همچنان ممنوع است

فرماندار بندرعباس گفت: عرضه قلیان در سواحل شهر بندرعباس همچنان ممنوع است و دستگاه های ذیربط بصورت مستمر مراقبت و ممانعت کنند.

عزیزاله کناری افزود: با شروع ایام محرم و عزاداری های اباعبدالله الحسین (ع) حتی المقدور سعی شود عزاداری ها در منزل و در کنار خانواده ها انجام شود و اگر بنا به برگزاری مراسم شد حتما در محیط های باز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باشد.
وی اظهار کرد: در شرایطی قرار داریم که ویروس منحوس کرونا همچنان وجود دارد و جامعه را دچار مشکل کرده پس باید همه به یکدیگر کمک کنیم تا بتوانیم این بیماری را شکست دهیم.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری در خصوص جمع آوری سگ های ولگرد با جدیت ورود کند و برابر اطلاعات واصله، در شهرداری منطقه ۳ اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته که لازم است سایر مناطق نیز به همین صورت اقدام کنند.
این مقام مسئول بیان کرد:  کلیه دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهادهای دولتی باید محیط پیرامون خود را با پرچم های سیاه و سایر اقلام مربوط به ایام محرم حضن انگیز کنند.
فرماندار بندرعباس خاطرنشان کرد: عرضه قلیان در سواحل شهر بندرعباس همچنان ممنوع است و دستگاه های ذیربط نظارت لازم را در این زمینه داشته باشند.
فرماندار بندرعباس همچنین با اشاره به مشکلات ناشی از فعالیت های اقتصادی فاقد مجوز به شکل دستفروشی و غیره، عنوان کرد: انتظار است حوزه تخلفات شهرداری با جدیت و هوشمندانه در این زمینه ورود کند و آن ها را با بهره گیری از ظرفیت خالی مجتمع های تجاری در مغازه های خالی مستقر کند.
کناری تصریح کرد: اصناف و اتحادیه های زیر مجموعه، نسبت به شناسایی و ساماندهی و اعمال قانون صنوف فاقد مجوز اقدام کنند.
وی در پایان بیان کرد: بخشداران و دهیاران موظف هستند در روستاها بر اجرای مراسم ایام محرم نظارت داشته باشند و تاکید کنند حتی المقدور مراسم عزاداری در منازل انجام شود و اگر غیر از این باشد در محیط های باز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت گیرد.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه