ارسال به دیگران پرینت

ازدواج مرگبار داماد و عروس یک خانواده | ٣ برادر تنها دامادشان را پس از ٢٠‌سال زندگی به قتل رساندند

دو زن در یک درگیری خانوادگی بیوه و سه بچه یتیم شدند. سه برادر، شوهر تنها خواهرشان را در یک نزاع و درگیری به قتل رساندند. علت این جنایت ازدواج داماد با عروس خانواده بود.

ازدواج مرگبار داماد و عروس یک خانواده | ٣ برادر تنها دامادشان را پس از ٢٠‌سال زندگی به قتل رساندند

[شهروند] دو زن در یک درگیری خانوادگی بیوه و سه بچه یتیم  شدند. سه برادر، شوهر تنها خواهرشان را در  یک نزاع و درگیری به قتل رساندند. علت این جنایت ازدواج داماد با عروس خانواده بود.
این سه برادر که به ترتیب ۴۸، ۵۰ و ۵۴ساله هستند، هرکدام سه فرزند دارند که به صورت خانوادگی به شغل تهیه و توزیع آجیل و خشکبار در داخل بازار مشغول به کار هستند.این خواهر ٤٠ساله  هم ٢٠‌سال از زندگی مشترکش می‌گذشت،  او هم سه فرزند دارد. درگیری‌ها از زمانی شروع می‌شود که ٦ماه پیش برادر کوچک‌تر همسرش را طلاق می‌دهد. شوهرخواهر؛ داماد این خانواده پس از آنکه دوران عده عروس سابق خانواده می‌گذرد، با او ازدواج می‌کند و همین مسأله سبب اختلاف و درگیری‌های بیشتر بین این خانواده می‌شود.
دو روز پیش یکی از بستگان این داماد فوت می‌کند و خانواده برای عرض تسلیت به مراسم عزاداری آنها در یکی از شهرستان‌ها می‌رود. از آنجایی که حضانت فرزندان برادری که از همسرش جدا بود، چهار روز درهفته با پدر بود، این سه فرزند هم همراه پدرشان به مراسم عزاداری می‌روند تا پس از مراسم به همراه مادرشان و داماد خانواده به خانه بروند.
برادر کوچک‌تر این خانواده زمانی که می‌بیند فرزندانش با همسر سابق و شوهر فعلی‌ای که داماد خانواده هم می‌شود، درحال حرکت‌کردن و رفتن به سمت  خانه هستند، ناراحت می‌شود و بر اثر شدت عصبانیت با برادران دیگر، با دامادشان درگیر می‌شوند و پس از کتک‌کاری، با هشت ضربه چاقو دامادشان را مصدوم می‌کنند. با اعلام این درگیری ، مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض به محل حادثه می‌روند و پس از انتقال مصدوم به بیمارستان، باخبر می‌شوند که فرد مصدوم درگذشته است؛ در واقع به قتل رسیده است.
مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض پس از اعلام خبر مرگ مصدوم، بلافاصله دونفر از برادران را دستگیر می‌کنند و برادر کوچک‌تر که همسر خود را طلاق داده بود، متواری شده و هنوز خبری از محل اختفای او در دسترس نیست. ادامه پیگیری و بررسی این پرونده به اداره قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ ارایه شده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه