ارسال به دیگران پرینت

دختر قاتل در جهرم دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری دختری ۲۰ ساله که به دلیل اختلاف، پسرجوانی را به داخل چاه انداخته و باعث مرگ وی شده بود، خبرداد.

دختر قاتل در جهرم دستگیر شد

به نقل از معاونت اجتماعی انتظامی فارس سرهنگ کاووس محمدی در تشریح این خبر گفت: هفته گذشته در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ جهرم، خبر فقدانی پسر جوانی به مأموران گزارش شد.

او ادامه داد: مأموران بلافاصله موضوع پیدایش فرد را در دستور کار قرار داده و با اقدامات فنی و تخصصی توانستند دختر ۲۰ ساله‌ای که اهل یکی از روستاهای شهرستان جهرم بود و در آخرین لحظات با فرد مورد نظر در ارتباط تلفنی بوده را شناسایی و تحت نظر قرار دهند.

معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: فرد دستگیرشده در مواجه با اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشود و گفت مدتی قبل با پسری جوان آشنا شدم. و برای صحبت بر سر موضوعی با هم به اطراف شهرستان لارستان سفر کردیم.

او افزود: دختر جوان در تحقیقات فنی اقرار کرد بر اثر شدت اختلافات با یکدیگر درگیر شدیم و ناگهان به علت عدم کنترل خشم او را به درون چاهی که در کنارمان بود، انداختم.

سرهنگ محمدی اظهار کرد: با توجه به اینکه محل وقوع جرم در منطقه جویم از توابع شهرستان لارستان بود بلافاصله مأموران به همراه سایر عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند و موفق به بیرون آوردن جسد پسر جوان از چاه شدند.

این مقام انتظامی گفت: جسد متوفی به پزشکی قانونی انتقال و پرونده به همراه متهمه تحویل مراجع قضائی گردید.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه