ارسال به دیگران پرینت

تعطیلی دوباره سینماهای بارسلون | پادشاه از لج در مادرید به سینما رفت

با اوج گیری موج دوم شیوع ویروس کرونا، سالن های نمایش فیلم در شهر بارسلون اسپانیا بار دیگر ناگزیر شدند درهای خود را به روی مخاطبان ببندند.

تعطیلی دوباره سینماهای بارسلون |  پادشاه از لج در مادرید به سینما رفت

با اوج گیری موج دوم شیوع ویروس کرونا، سالن های نمایش فیلم در شهر بارسلون اسپانیا بار دیگر ناگزیر شدند درهای خود را به روی مخاطبان ببندند.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، در حالی که کمتر از یک ماه از بازگشایی سینماها در بارسلون اسپانیا در تاریخ ۲۶ ژوئن می گذرد، دولت کاتالان بار دیگر سینماها را ملزم به تعطیلی کرد و این دستور که با مخالفت  شدید مسئولان شهری بارسلون همراه بود از روز شنبه اجراء شده است. 

"فیلیپه ششم" پادشاه اسپانیا به همراه همسرش "لتیسیا" در مخالفت با تعطیلی سینماها در بارسلون، در اکران یک فیلم در شهر مادرید شرکت کردند تا از این طرق حمایت خود را از بخش توزیع و نمایش سینمای اسپانیا نشان دهند که شرایط خوبی ندارد. 

همچنین پلیس بارسلون از روز شنبه بخش عمده ای از سواحل تفریحی این شهر را تعطیل کرد چرا که بسیاری از افراد با وجود درخواست دولت "کاتالان" برای ماندن در خانه، بدون ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در مکان های شلوغ ظاهر میشوند. 

در مجموع ۲۸ مجموعه سینمایی و ۲۶۷ سالن سینما در بارسلون تعطیلی شدند که سال گذشته سهمی بالغ بر  ۷۰ میلیون دلار (۱۰ درصد) در فروش سالانه سینمای اسپانیا داشتند. اسپانیا ششمین بازار بزرگ سینمایی در اروپا محسوب میشود. 

 
 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه