ارسال به دیگران پرینت

حادثه سقوط جرثقیل تاورکرین در مسیر شرق به غرب جاده مخصوص کرج+ تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از سقوط دکل جرثقیل یک دستگاه تاورکرین در غرب تهران خبر داد. وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دکل جرثقیل تاورکرین، روی خودرو، ساختمان یا افراد رهگذر سقوط نکرده و تلفات جانی بر اثر این حادثه نداشتیم اما سقوط روی تیر و کابلهای برق مجاور روی داده و منجر به اتصالی و پارگی کابلها شده بود.


حادثه سقوط جرثقیل تاورکرین در مسیر شرق به غرب جاده مخصوص کرج+ تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از سقوط دکل جرثقیل یک دستگاه تاورکرین در غرب تهران خبر داد.

سید جلال ملکی   با اعلام خبر سقوط دکل جرثقیل تاورکرین در غرب تهران ، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 19:22 امروز حادثه سقوط جرثقیل تاورکرین در مسیر شرق به غرب جاده مخصوص کرج ، خیابان جهاد به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره 45 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهرا ن ادامه داد: محل حادثه یک پروژه ساختمانی شخصی بود که در آن مشغول نصب و تجهیز یک دستگاه تاورکرین بودند که به یک باره تقریباً از ارتفاع حدوداً 15 متری دکل جرثقیل تاورکرین دچار شکستگی شده و بخشی از آن به پایین سقوط کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دکل جرثقیل تاورکرین ، روی خودرو، ساختمان یا افراد رهگذر سقوط نکرده و تلفات جانی بر اثر این حادثه نداشتیم اما سقوط روی تیر و کابلهای برق مجاور روی داده و منجر به اتصالی و پارگی کابلها شده بود.

ملکی بیان کرد: آتش‌نشانان ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و با کمک پرسنل پروژه مشغول رفع خطر و بازکردن قطعات شکسته شده هستند.

سقوط دکل جرثقیل تاورکرین در غرب تهران + تصاویر

سقوط دکل جرثقیل تاورکرین در غرب تهران + تصاویر

سقوط دکل جرثقیل تاورکرین در غرب تهران + تصاویر

 
منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه