ارسال به دیگران پرینت

اینفلوئنسر ۳۵ ساله روس با پسر ۲۰ ساله همسر سابقش ازدواج کرد.

یک اینفلوئنسر روس با پسر ۲۰ ساله ی همسر سابقش ازدواج کرده و اعلام کرده از او باردار است.

 اینفلوئنسر ۳۵ ساله روس با پسر ۲۰ ساله همسر سابقش ازدواج کرد.

یک اینفلوئنسر روس با پسر ۲۰ ساله ی همسر سابقش ازدواج کرده و اعلام کرده از او باردار است.

مارینا بالماشوای ۳۵ ساله وقتی خبرساز شد که در ماه مه سال جاری میلادی جاری عکسی از خود و ولادیمیر شاویرین، پسرخوانده اش، در ۷ سالگی او را در کنار تصویر حالایشان در آغوش هم منتشر کرد.

اما انتشار این تصاویر قبل و بعد در اینستاگرام مارینا که بیشتر از ۴۲۰ هزار دنبال کننده دارد، نه تنها حمایت کاربران را به دنبال نداشت بلکه با سیلی از انتقادات مواجه شد.

مارینا در سال ۲۰۰۷ با همسر سابقش ازدواج کرد و این زوج پیش از آنکه زندگی مشترک شان به جدایی بکشد، بیشتر از ۱۰ سال با یکدیگر زندگی کردند.

بالماشوا این هفته ویدئویی از ازدواج خود با ولادیمیر در یک محضرخانه منتشر کرد و اعلام کرد که آن ها منتظر به دنیا آمدن فرزند اول شان هستند.

مارینا با انتشار عکسی از خود و ولادیمیر اینگونه نوشت: «ما به محضرخانه رفتیم. من حتی یک شانه با خودم نبرده بودم. حلقه ها در ماشین بود. حال خوبی بود با کمی حس خجالت.»

«بعد از محضرخانه لباس رسمی عروسی پوشیدیم و در یک رستوران محلی یک مهمانی عالی با چند مهمان گرفتیم.»

«ما فرزند اول مان را در راه داریم و حالا تصمیم داریم که به شهر بزرگ تری نقل مکان کنیم.»

علاوه بر این، اظهارات مارینا حاکی از آن بود که آن ها رابطه ی خوبی با همسر سابق او ندارند: «فکر نمی کنم او کاری که کرده ایم را دوست داشته باشد.»

بالماشوا در ماه مه سال میلادی جاری عکسی از خود منتشر کرد که مربوط به ۱۳ سال پیش بود و او را در کنار ولادیمیر ۷ ساله نشان می داد.

در کنار این عکس یک تصویر جدیدتر هم وجود داشت که این تازه عروس و داماد را نشان می داد که شادمانه یکدیگر را در آغوش کشیده بودند.

ماریا در توضیح این عکس نوشته بود: «هیچ وقت نمی دانی که زندگی چطور رقم می خورد و چه زمانی کسی را پیدا می کنی که لبخند را به لبت می آورد.»

«می دانم که بعضی ها ما را قضاوت خواهند کرد و بعضی هم حمایت مان، اما ما خوشحالیم و آرزو می کنیم که شما هم همینطور باشید.»

مارینا افزود که او علاقه ی بسیار زیادی به ولادیمیر دارد و این زوج ۳ تا از ۵ خواهر و برادر ولادیمیر را باهم بزرگ می کنند.

اینطور که گفته می شود مارینا سرپرستی ۵ فرزند همسر سابقش را در زمانی که باهم ازدواج کردند به عهده گرفت اما کوچک ترین آن که که مبتلا به سندرم دان است کماکان با همسر سابق مارینا زندگی می کند.

مارینا اظهار کرد که دوست دارد از ولادیمیر هم فرزندانی داشته باشد و آن ها حالا در حال برنامه ریزی برای مراسم ازدواج شان هستند.

انتشار این پست در اینستاگرام مارینا خشم بسیاری از کاربران را برانگیخت و آن ها معتقد بودند برقراری رابطه ی عاطفی با بچه ای که او در بزرگ کردنش سهم داشته به دور از اخلاق است.

یکی از کاربران نوشته: «چیزی که بیشتر از همه مرا شوکه کرد این بود که این پسر جلوی چشمان خود او بزرگ شده.»

تعدادی از کاربران هم معتقد بودند مارینا یک مرد مسن را به خاطر یک پسر جوان رها کرده.

 

 

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه