ارسال به دیگران پرینت

محدودیت های یک هفته ای در استان همدان از امروز اعلام می شود

استاندار همدان با اعلام اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در استان همدان گفت: با کسانی که محدودیت‌های اعمال شده را رعایت نکنند برخورد قانونی می شود.

محدودیت های یک هفته ای در استان همدان از امروز اعلام می شود

سیدسعید شاهرخی امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کروناویروس استان همدان مطرح کرد: با توجه به شرایط استان و درجهت حفظ سلامت مردم استان، محدودیت های یک هفته ای از امروز اعلام می شود که برای همه مجموعه ها لازم الاجراست.

وی افزود: کلیه دانشگاها، مدارس، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، کتابخانه‌ها، قلیان‌سراها، تالارها، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، شهربازی ها، مراکز تفریحی و زبانسراها تا هفته آینده تعطیل خواهند بود.

شاهرخی با اعلام اینکه باز یک هفته ای تعطیلات بین ۲۱ تا ۲۸ تیرماه است، ادامه داد:  نماز جماعت در پنج شهرستان یعنی، همدان، نهاوند، تویسرکان، ملایر و بهار تعطیل خواهد بود. 

وی اظهار کرد: با توجه به درخواست دادستان استان همدان و شیوع گسترده بیماری کرونا، به مدت یک هفته کلیه کارهای قضایی به‌ جز امور خیلی ضروری در دادسراهای عمومی و انقلاب تعطیل خواهند بود. 

استاندار همدان خاطرنشان کرد: مراکز خرید و مجتمع تجاری باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فعالیت کنند. 

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد کروناویروس استان همدان، با بیان اینکه استخرها، آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی نیز به مدت یک هفته تعطیل باشند، یادآور شد: محدودیت تردد دربلوار ارم توسط شهرداری همدان انجام شود.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه