ارسال به دیگران پرینت

نخست‌وزیر به اتهام‌های اخلاقی علیه پسر ملکه انگلیس پاسخ داد

«بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس روز جمعه گفت، در ارتباط با اتهامات «شاهزاده اندرو» پسر دوم ملکه انگلیس درخواستی از آمریکا دریافت نکرده است.

نخست‌وزیر به اتهام‌های اخلاقی علیه پسر ملکه انگلیس پاسخ داد

 نخست‌وزیر انگلیس گفت از سوی آمریکایی‌ها درخواستی در ارتباط با اتهامات اخلاقی پسر ملکه انگلیس دریافت نکرده است.

جانسون در مصاحبه‌ای گفت: «هر کسی با قربانیان جفری اپستین احساس همدردی می‌کند اما انتظار نداشته باشید درباره مسائل مربوط به خانواده سلطنتی اظهار نظر کنم».

نخست‌وزیر انگلیس افزود، تا کنون از سوی واشنگتن درخواستی رسمی برای گفت‌وگو با شاهزاده اندرو درخصوص ارتباط با اپستین، دریافت نشده است.

جفری اپستین که با افراد مشهور و پرنفوذ زیادی از جمله «بیل کلینتون»، رئیس جمهور سابق و «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور فعلی آمریکا و همچنین شاهزاده اندرو رابطه نزدیکی داشته، با اتهام‌های جنسی متعدد از جمله فروش دختران زیر سن قانونی روبرو بود.

به دنبال اعلام خبر مرگ ناگهانی اپستین در سال ۲۰۱۹، پرونده‌ وی مختومه اعلام شد. البته دادستان‌ها گفتند تحقیقات ادامه پیدا خواهد کرد تا همدستان احتمالی وی تحت پیگرد قرار گیرند. دلیل مرگ وی خودکشی عنوان شد.

شاهزاده اندرو چندین بار به اقامتگاه اپستین رفته بود و متهم است که با « ویرجینیا جوفره» رابطه غیراخلاقی داشته است. این زن گفته که جفری اپستین او را به عنوان یک «برده جنسی» نگه می‌داشته و وقتی وی زیر سن قانونی بوده شاهزاده اندرو سه بار به او تعرض کرده است.

 این فرزند ملکه «الیزابت» که دوک منطقه «یورک» محسوب می‌شود در پی افشای روابطه نزدیکش با اپستین طی بیانیه‌ای اعلام کرد از مسئولیت‌های عمومی خود در خانواده سلطنتی کناره‌گیری می‌کند.

حواشی پیرامون اندرو طی ماه‌های گذشته کم‌رنگ شده بود اما دستگیری «گیسلین ماکسول» یکی از هم‌دستان اپستین روز گذشته (پنجشنبه) با اتهام قاچاق انسان، این فرزند ملکه انگلیس را دوباره وارد حواشی پرونده کرد.

«آدری استراوس» دادستان ناحیه جنوب نیویورک در این باره گفت: «از آمدن شاهزاده اندرو [به آمریکا] و گفت‌وگویش با ما استقبال می‌کنیم. مایل هستیم از اظهارات وی بهره‌مند شویم. درها به روی او باز خواهند ماند».

 

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه