ارسال به دیگران پرینت

رهبر کره شمالی در نشست حزب حاکم +عکس

کیم جونگ اون گفت: ما از ورود این ویروس بدخیم به کشور بطور کامل جلوگیری کرده‌ایم و با وجود بحران سلامت جهانی، توانسته‌ایم یک وضعیت پایدار ضداپیدمی در کشور بوجود آوریم که یک موفقیت درخشان محسوب می‌شود.

رهبر کره شمالی در نشست حزب حاکم +عکس

رهبر کره شمالی با بیان اینکه پیونگ یانگ موفق شده تا مبادی ورودی کروناویروس را به کشورش متوقف کند، گفت: واکنش من به این پاندمی یک موفقیت شگرف بوده است.

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در نشستی با کمیته مرکزی حزب حاکم کارگر گفت: کره شمالی به صورت کامل از ورود ویروس کرونا به کشور جلوگیری کرد و با وجود بحران بهداشت جهانی، وضعیت با ثبات ضد اپیدمی را حفظ کرده که این یک موفقیت شگرف محسوب می‌شود.

خبرگزاری کی.سی.ان.ای کره شمالی در بیانیه‌ای اعلام کرد: رهبری کره شمالی همچنین نسبت به نارضایتی یا سستی در تلاش برای مقابله با این اپیدمی هشدار داد و به مردم کره شمالی تاکید کرد تا حداکثر هشدار را حفظ کنند.

این نشست در حالی برگزار شد که بسیاری از کشورهای جهان که با بحران ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند در حال کاهش اقدامات مقابله‌ای خود هستند.

کره شمالی مدارس را مجدد باز کرده اما تجمعات عمومی همچنان ممنوع است و مردم باید از ماسک در مکان‌های عمومی استفاده کنند.

کره شمالی تاکنون وجود هیچ‌گونه عفونت ناشی از ابتلا به را در ویروس کرونا در میان جمعیت ۲۵ میلیون نفری خود تایید نکرده است. وزارت بهداشت این کشور نیز اعلام کرد که تا کنون از ۹۲۲ نفر تست کرونا گرفته شده که نتیجه همه آزمایش‌ها منفی بوده است.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

 

 

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه