ارسال به دیگران پرینت

کرونا | مرگ کودک ۱۰ ساله در پی ابتلا به کرونا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در میان جانباختگان ۲۴ ساعت اخیر کرونا در هرمزگان یک کودک ۱۰ ساله دختر نیز از بندرعباس بدون بیماری زمینه‌ای دیده می‌شود که زنگ هشدار دیگری در مورد ابتلای کودکان به این بیماری است.


 کرونا | مرگ کودک ۱۰ ساله در پی ابتلا به کرونا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: روز پنجشنبه نیز ۸ نفر بر شمار فوتی‌های کرونا در هرمزگان افزوده شد و شمار فوتی‌ها به ۱۵۵ نفر رسید.

فاطمه نوروزیان در گفتگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: در ۲۴ ساعت اخیر ۸ نفر دیگر در هرمزگان در پی ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و شمار فوتی‌های ناشی از کرونا در این استان به ۱۵۵ نفر رسید.

وی افزود: ۸ فوتی امروز شامل شامل بندرعباس ۳نفر، رودان ۲نفر، کیش ۱نفر، میناب ۱ نفر و سیریک ۱ نفر بوده است. در میان جانباختگان ۲۴ ساعت اخیر یک کودک ۱۰ ساله دختر نیز از بندرعباس بدون بیماری زمینه‌ای دیده می‌شود که زنگ هشدار دیگری در مورد ابتلای کودکان به این بیماری است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان این که ۲۰۳ نفر از مبتلایان به کرونا در استان نیز در بیمارستان‌ها بستری هستند، گفت: ۲۳ نفر از آنان در آی‌سی‌یو هستند که حال ۱۳ نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه