ارسال به دیگران پرینت

اجرای پیش فروش محصولات ایران خودروبا هدف عدالت در توزیع و واقعی کردن تقاضا

طرح پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو درراستای سیاست های وزارت صمت و با هدف عدالت در توزیع و واقعی کردن تقاضا در بازاراجراشده است

اجرای پیش فروش محصولات ایران خودروبا هدف عدالت در توزیع و واقعی کردن تقاضا

ایکوپرس – بابک رحمانی معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو در حاشیه مراسم قرعه کشی پیش فروش محصولات گفت : دراین طرح پیش فروش ، برای اولین بار محصول جدید ایران خودرو به نام رانا پلاس عرضه شد که مورد استقبال متقاضیان قرارگرفت .
وی افزود : درطرح پیش فروش محصولات یک ساله ایران خودرو ، بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر ثبت نام کرده اندکه بعد از راستی آزمایی، قرعه کشی 45 هزار دستگاه از محصولات تولیدی این خودرو سازدرروز شنبه 24 خرداد ماه صورت گرفت.   
رحمانی ،  به زمان تحویل این خودروها اشاره کرد و افزود: در این طرح، خودرو ها در بازه 4 ماه تا 12ماهه  و براساس اولویت  قرعه کشی به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
وی  تصریح کرد:این اطمینان خاطر را مشتریان عزیز می دهیم که طرح های ایران خودرو در جهت رسیدن خودرو به دست مشتریان واقعی ادامه دارد و با تکمیل ظرفیت فروش و عدم ثبت نام ، نگران نباشند.
معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو یاد آورشد: ایران خودرو گام های اساسی درخصوص کنترل بهتر و فروش خودرو به مشتریان را در دست اقدام دارد و این برنامه ها در قالب فروش فوق العاده و پیش فروش مدت دار تا پایان سال تکرار خواهد شد.
رحمانی با اذعان به اینکه استقبال مشتریان از طرح های ایران خودرو قابل توجه بود گفت: تنوع محصول در کنار کیفیت مطلوب محصولات ایران خودرو  سبب شد میزان مشارکت برای خرید افزایش یابد

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناجی ارسالی در

      خیر اینهاعدالت نیست سرپوشی هست بر بی کفایتی شما مسئولین که مردم را تشنه ودلال پرور ورانت پرور خواهید بود ودلیلی بر انحصارطلبی وخودکامگی امثال شماها

    • الین ارسالی در

      سلام آقای بابک خان زیاد زحمت نکشیدما نیاز به بازار یابی برای فروش نداریم ما کلا در صف خرید هستیم

    • ساحل ارسالی در

      بااین طرحهای مسخره نشان دادید همه شماها مدرکهای دانشگاهیتان را باید بگذارید درکوزه ابشوبخورید نمیدانید با این فکر های مسخره درجمهوری اسلامی!!؟؟دلالی ورانت وباندبازی رواج ومردم روی ارزانی را نخواهند دید!!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه