ارسال به دیگران پرینت

فردی که نامش در پرونده پولشویی اکبر طبری آمده کیست؟

در جریان قرائت کیفرخواست در دادگاه اکبر طبری، نماینده دادستان از شخصی به نام مصطفی نیازآذری سخن گفته است. فردی که در پولشویی دست داشته اما برای بسیاری ناشناخته است.

فردی که نامش در پرونده پولشویی اکبر طبری آمده کیست؟

در جریان برگزاری نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده«اکبر طبری» نماینده دادستان از شخصی به نام مصطفی نیازآذری نام برد که پیشتر در پرونده «بیژن قاسم زاده» نیز از او نام برده شده بود.

پیشتر نام مصطفی نیازآذری در پرونده «بیژن قاسم زاده» نیز مطرح شده بود.

اما مصطفی نیاز آذری کیست؟

مصطفی نیازآذری متولد ۱۳۵۷ و فرزند کیومرث نیاز آذری است. کیومرث نیاز آذری از زمانی که آقایان ری شهری و گلپایگانی وزیر اطلاعات بودند تا سال ۸۵ به طور پیوسته ریاست اداره کل اطلاعات استان مازندران را عهده دار بود که پس از بازنشستگی در سال ۸۵ تقریبا به مدت بیش از ده سال ریاست دانشگاه آزاد مازندران را عهده دار شد که با آمدن ولایتی وی را از این سمت برکنار نمود.

کیومرث نیازآذری پسرعموی حسین نیاز آذری یکی از نمایندگان شهر بابل هم در مجلس نهم و هم در مجلس دهم است.

حسین نیاز آذری قبل از تکیه زدن به مسند نمایندگی در زمان محمود احمدی نژاد ریاست آب و فاضلاب تهران بزرگ و قائم‌ مقامی شرکت آب و فاضلاب استان تهران را عهده دار بود.

گفتنی است مصطفی نیاز آذری به پشتوانه پدرش، کیومرث نیاز آذری، از رانت های مختلف اقتصادی بهره مند شده است و البته شایان ذکر است که خاندان نیازآذری بخش بزرگی از ییلاقات بندپی سوادکوه و بندپی شرقی بابل را به غنیمت گرفتند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      وای خدایا!!!چه مملکتی داریم با این مسئولین؟؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      غنیمت گرفتند؟ چه عبارت عجیبی؟ مگر جنگ بوده؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه