ارسال به دیگران پرینت

دستگیری مالکان پنج پارکینگ تهران که ۱۷۷ خودروی فاقد پلاک احتکارکرده بودند

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۱۷۷ دستگاه خودرو احتکار شده از پنج پارکینگ در تهران خبر داد.

دستگیری مالکان پنج پارکینگ تهران که  ۱۷۷ خودروی فاقد پلاک  احتکارکرده بودند

سردار علی ذوالقدری در حاشیه اجرای این طرح گفت: صبح امروز خبری در مورد دپوی خودروهای فاقد پلاک در پارکینگ واقع در مجاورت چند مجتمع  تجاری در نقاط مختلف  تهران به پلیس رسید که درپی آن اقدامات اولیه انجام شده و پس از تایید صحت گزارش دریافتی مجوز قضایی برای برخورد با این پارکینگ‌ها و توقیف خودروها اخذ شد.

وی ادامه داد: ظهر امروز ماموران با در عملیات های جداگانه  به این پارکینگ ها رفته و مشاهده کردند که مالکان پنج پارکینگ خودرو در حوالی خیابانهای آیت، ظفر، سرسبز، کریمخان و میدان هروی تعداد قابل توجهی از انواع خودروهای ایرانی و خارجی را دپو کرده‌اند تا در فرصت مناسبی  آن را روانه بازار کرده و به فروش برساند که در همین راستا ماموران وارد عمل شدند.

ذوالقدری با بیان اینکه در مجموع این عملیات‌ها ۱۷۷ دستگاه انواع خودرو ایرانی و خارجی کشف و توقیف شد، گفت: پنج دستگاه هیوندا، سه دستگاه سواری رانا، پنج دستگاه جک، یک دستگاه هایما، ۱۵دستگاه پژو ۴۰۵، سه دستگاه مزدا سه، ۲۴دستگاه ساینا، ۲۹ دستگاه تیبا، ۳۵ دستگاه پژو ۲۰۶، ۲۷دستگاه پراید، ۱۳ دستگاه تندر ۹۰ و ساندرو ، ۱۷پژو پارس کشف جزو خودروهای کشف شده است که اکثر آنها فاقد پلاک هستند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه مالکان این پارکینگ‌ها  به اتهام احتکار دستگیر شدند، افزود: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. 

وی ارزش ریالی خودروهای کشف شده را نیز بالغ بر۳۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: دپو و نگهداری خودروی فاقد پلاک در پارکینگ‌ها، احتکار محسوب شده و با محتکران برابر دستور قضائی برخورد خواهد شد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه