ارسال به دیگران پرینت

شهریاری:

برای برگزاری لیگ تیروکمان مجوزی نداریم

مسوول کمیته مسابقات تیروکمان گفت: هر زمان ستاد مقابله با کرونا وزارت ورزش مجوز برگزاری لیگ برتر تیروکمان را بدهد، مسابقات را برگزار می‌کنیم.

 برای برگزاری لیگ تیروکمان مجوزی نداریم

درباره زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر تیروکمان اظهار کرد: هنوز مجوزی از سوی ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش برای برگزاری لیگ برتر تیروکمان دریافت نکرده‌ایم و منتظر تصمیم وزارت ورزش و جوانان هستیم تا ببینیم مجوز برگزاری لیگ را به ما می‌دهد یا خیر؟

وی گفت: یکی از مشکلاتی که برای برگزاری لیگ تیروکمان داریم کمبود امکانات و نبود خوابگاه برای کمانداران شهرستانی است، برگزاری مسابقات تنها به زمین مسابقه خلاصه نمی‌شود بلکه باید شرایط را از نظر محل اسکان، تغذیه، خوابگاه و... مورد ارزیابی قرار دهیم و سپس تصمیم بگیریم برگزاری لیگ در شرایط کنونی ضرورت دارد یا خیر؟ آن چه که برای ما اهمیت دارد سلامت ورزشکاران، داوران و مربیان است و ما نمی‌توانیم در شرایطی که هنوز این بیماری وجود دارد لیگ برتر تیروکمان را برگزار کنیم.

مسوول کمیته مسابقات تیروکمان خاطرنشان کرد: طبق زمانبدی هر سال لیگ برتر تیروکمان شهریور برگزار می‌شود و ما باید ببینیم تا آن زمان شرایط چگونه خواهد بود، اگر ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش با توجه به پروتکل‌هایی که اعلام کرده به ما مجوز برگزاری را بدهد در آن صورت تصمیم خواهیم گرفت لیگ را برگزار کنیم یا این که آن را به تعویق بیندازیم. اگر شرایط به گونه‌ای باشد که احساس کنیم سلامتی ورزشکاران در معرض خطر قرار دارد ترجیح می‌دهیم لیگ را یکسال به تعویق بیندازیم و ورزشکاران در باشگاههای استانهای خود تمرینات را پیگیری کنند تا وضعیت به حالت عادی برگردد.

شهریاری در پایان گفت: با توجه به این که از سوی فدراسیون جهانی کلیه مسابقات تیروکمان تا مهرماه لغو شده است، فعلا عجله‌ای برای برگزاری مسابقات لیگ نداریم و امیدواریم زودتر شرایط از نظر این بیماری به حالت عادی برگردد تا بدون هیچ استرسی مسابقات را برگزار کنیم.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه