ارسال به دیگران پرینت

بازداشت نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو به جرم خوانندگی

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در اکانت توییتری خود از دستگیری نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو خواننده زیرزمینی مقیم ترکیه خبر داد که چندی پیش به خاطر مطرح کردن اظهاراتی در مورد راه اندازی حرمسرا و فراخوان دادن برای جذب دختران جوان صفحه اینستاگرامش بسته شد.

 بازداشت نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو به جرم خوانندگی

بازداشت نسیم مقصودلو

امیر مقصودلو دو خواهر به نام های نغمه و نسیم دارد که هر دو در فضای مجازی خوانندگی می کنند و حالا مشخص شده که نسیم مقصود لو در حال خوانندگی در یک مراسم در رشت دستگیر شده است.

امیر تتلو در واکنش به این خبر در مورد ابتلای خواهرش به کرونا ویروس در زندان ابراز نگرانی کرده اما همزمان مدعی شده که به قانون احترام می گذارد.

نسیم مقصودلو

نسیم مقصودلو از دو سال پیش رسما وارد حوزه خوانندگی شد و تاکنون چند آهنگ نیز منتشر کرده است. اکنون با انتشار خبر بازداشت و دستگیری خواهر امیر تتلو در مراسم خصوصی به نظر می رسد که این خانم به طور حرفه ای موسیقی را دنبال می کرده است. البته اشاره کنیم که هنوز علت اصلی دستگیری او مشخص نیست چون پیشتر نسیم مقصودلو کلیپی از خود با چادر و صورت کبود منتشر کرد و در آن از حقوق زنان خواند. برخی احتمال می دهند که علت دستگیری او انتشار همین کلیپ باشد..

امیر تتلو که با رفتارهای هنجارشکن خود این روزها حسابی نامش را بر سر زبان ها انداخته گرچه از دختران جوان کم سن و سال برای پیوستن به حرمسرایش دعوت می کند اما خود مدعی غیرت و تعصب ایرانی شده و همواره از حضور مادر و خواهرانش به خاطر انجام این قبیل فعالیت ها گلایه می کند.

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه