ارسال به دیگران پرینت

تذکر آنجلینا جولی به برد پیت

با توجه به این که تولد فرزند مشترک آنجلینا جولی و برد پیت (شیلو) نزدیک است، آنجلینا جولی به همسر سابق خود تذکر داده است که مراقب روابط خود باشد.


 تذکر آنجلینا جولی به برد پیت

با توجه به این که تولد فرزند مشترک آنجلینا جولی و برد پیت (شیلو) نزدیک است، آنجلینا جولی به همسر سابق خود تذکر داده است که مراقب روابط خود باشد.

اگرچه برد پیت پس از چهار سال مشاجره در دادگاه، از آنجلینا جولی طلاق گرفته است. اما هر روز خبر آشنایی وی با یک فرد جدید مطرح می‌شود. اکنون نیز آنجلینا جولی در آستانه تولد فرزندش شیلو به برد پیت تذکر جدی داده که با عالیه شوکت، در مراسم تولد حاضر نشود.

طی روز‌های اخیر خبر تولد شیلو و احتمال حضور هر دو والدین وی (برد پیت و آنجلینا جولی) در این تولد داغ بود، اما به نظر می‌رسد جولی تمایلی ندارد از نامزد احتمالی همسرش میزبانی کند. همانطور که اشاره شد، طرفداران برد پیت، به شدت مشتاق دیدن رابطه دوباره پیت در یک رابطه عاشقانه هستند و حتی عده‌ای حدس می‌زدند وی یک رابطه جدید را با همسر سابقش جنیفر آنیستون آغاز کرده است، اما مدتی پیش گفته شد برد پیت با بازیگر عراقی الاصل، عالیا شوکت در ارتباط است.

آنجلینا جولی به برد پیت تذکر داد

اگرچه پیت، این خبر را نیز تایید نکرد، با این حال بسیاری تصور می‌کنند که عالیه شوکت و برد پیت با یکدیگر در ارتباطند چرا که مدتی پیش فرزندان پیت و شوکت با یکدیگر دیدار کردند. دیداری که البته از سوی جولی با استقبال مواجه نشد و وی به پیت هشدار داد که لزومی ندارد شوکت با فرزندانشان آشنا شود.

اکنون به نظر می‌رسد جولی نگران است که پیت با شوکت در مراسم تولد فرزندش حاضر شود. اگرچه شوکت حدود بیست و پنج سال از پیت جوانتر است، اما به نظر می‌رسد این دو با یکدیگر مشترکات زیادی دارند؛ و برای اولین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ با حضور در نمایشگاه‌ها و نمایش‌های مختلف هنری مورد توجه قرار گرفتند. اگرچه هر دو نفر به سرعت اظهار داشتند که به طور اتفاقی با هم ظاهر شده اند، اما این موضوع از سوی رسانه‌ها و پاپاراتزی‌ها به سوژه‌ای داغ تبدیل شد. نکته جالب‌تر این که خانه شوکت و پیت تنها ۱۰ دقیقه با یکدیگر فاصله دارد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه