ارسال به دیگران پرینت

روش جدید شرکت آلمانی برای شناسایی سریع‌تر ویروس کرونا / ۴۴۰ آزمایش در هر ساعت؛ نتیجه آزمایش، در ۱۴ دقیقه آماده می‌شود

یک شرکت آلمانی، نوعی آزمایش پادتن ابداع کرده که می‌تواند به شناسایی سریع کروناویروس کمک کند. پژوهشگران امیدوارند که این آزمایش، در اواخر ماه مه سال جاری در دسترس باشد. برنامه آنها این است که در صورت موفقیت‌های نخست، بتوانند در هر ماه بیش از ۲۵ میلیون آزمایش انجام دهند. سیستم ارزیابی مورد استفاده این شرکت می‌تواند در هر ساعت، ۴۴۰ آزمایش انجام دهد و نتیجه آنها را طی ۱۴ دقیقه آماده کند.

روش جدید شرکت آلمانی برای شناسایی سریع‌تر ویروس کرونا / ۴۴۰ آزمایش در هر ساعت؛ نتیجه آزمایش، در ۱۴ دقیقه آماده می‌شود

یک شرکت آلمانی، نوعی آزمایش پادتن ابداع کرده که می‌تواند به شناسایی سریع کروناویروس کمک کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، یک شرکت فعال در حوزه پزشکی موسوم به "زیمنس هلثینیرز"(Siemens Healthineers) اعلام کرده است که قصد دارد برای مقابله با گسترش کووید- ۱۹، نوعی آزمایش پادتن ارائه دهد.

این آزمایش می‌تواند پادتن‌های کووید- ۱۹ را در نمونه‌های خون شناسایی کند. همچنین این آزمایش، شکل دقیقی از پیشرفت بیماری در بدن نشان می‌دهد و افرادی که سیستم ایمنی آنها پس از ابتلا به کووید- ۱۹ واکنش نشان می‌دهد، شناسایی می‌کند.

حساسیت و دقت این آزمایش، بیش از ۹۹ درصد تخمین زده شده است.

"دیپاک ناث"(Deepak Nath)، مدیر بخش تشخیص آزمایشگاهی این شرکت گفت: تلاش شرکت ما این است که برای مقابله با کووید- ۱۹، آزمایش‌هایی با کیفیت بالا ارائه دهد. این آزمایش، با همان حساسیت، کنترل و دقتی طراحی شده که از آزمایش‌های مربوط به سیستم ایمنی انتظار می‌رود.

پژوهشگران امیدوارند که این آزمایش، در اواخر ماه مه سال جاری در دسترس باشد. برنامه آنها این است که در صورت موفقیت‌های نخست، بتوانند در هر ماه بیش از ۲۵ میلیون آزمایش انجام دهند.

سیستم ارزیابی مورد استفاده این شرکت می‌تواند در هر ساعت، ۴۴۰ آزمایش انجام دهد و نتیجه آنها را طی ۱۴ دقیقه آماده کند.

این شرکت قصد دارد که علاوه بر آزمایش پادتن، یک آزماش سرولوژی نیز ارائه دهد که از عهده انجام دادن ۲۴۰ آزمایش در هر ساعت برمی‌آید و نتایج را طی ۱۸ دقیقه ارائه می‌دهد. این آزمایش‌ها می‌توانند امکان بررسی افراد بیشتری را با سرعت بالاتر فراهم کنند و گام قابل توجهی برای مقابله با کروناویروس باشند.

 
 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه