ارسال به دیگران پرینت

تکذیب جعلی بودن مدرک تحصیلی سینا کمال‌خانی/ پیگیر این شیطنت سیاسی و رسانه‌ای هستم

نماینده منتخب مردم تفرش در مجلس یازدهم با بیان اینکه "مدارک تحصیلی من هیچ مشکلی ندارد" گفت: متاسفانه این شیطنت از سوی فرمانداری انجام شده و من پیگیر این موضوع هستم.

تکذیب جعلی بودن مدرک تحصیلی سینا کمال‌خانی/ پیگیر این شیطنت سیاسی و رسانه‌ای هستم

 از روز گذشته اخباری مبنی بر جعلی بودن مدارک سینا کمال‌خانی، نماینده منتخب مردم تفرش در مجلس یازدهم، در رسانه ها منتشر شد.

«سینا کمال خانی»، با بیان اینکه "مدارک تحصیلی من هیچ مشکلی ندارد"به خبرنگار سیاسی برنا گفت: متاسفانه این شیطنت از سوی فرمانداری انجام شده و من پیگیر این موضوع هستم.

منتخب مردم تفرش در مجلس یازدهم توضیح داد: با وجود اینکه مدارک از سوی شورای نگهبان تایید و انتخابات بدون مشکل برگزار شده است اما فرماندار، شب عید و بدون دلیل درخواست استعلام مدارک تحصیلی از واحدی غیر از واحدی که در آنجا مدرک ارشد خود را گرفته‌ام، دریافت می کند.

کمال‌خانی ادامه داد: آن واحد که فرماندار درخواست تایید مدرک کرده به صورت طبیعی نامه عدم تایید زده است چون من اصلا از آن واحد، فارغ التحصیل نشده‌ام.

 

و با بیان اینکه "هیچ نامه‌ای از طرف شورای نگهبان که مسوول این موضوع است به دست من نرسیده" تاکید کرد: پیگیر این شیطنت سیاسی و رسانه‌ای فرمانداری هستم تا حقی از مردم تفرش ضایع نشود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه