ارسال به دیگران پرینت

"کرونا" نخست‌وزیر بریتانیا را در بیمارستان بستری کرد

بوریس جانسون از دیروز به بیمارستان منتقل شده و قرار است امروز جلسه بحران همه گیری کرونا را وزیر خارجه کابینه او اداره کند.

"کرونا" نخست‌وزیر بریتانیا را در بیمارستان بستری کرد

"بوریس جانسون" نخست وزیر بریتانیا که از 10 روز پیش به دلیل مثبت بودن آزمایش کرونا در قرنطینه خانگی است، دیروز به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش عصرایران، در اطلاعیه‌ای که دفتر نخست‌وزیری بریتانیا در این باره صادر کرده بدون اشاره به جزییات بیشتر گفته تنها به دلیل اینکه تب بوریس جانسون قطع نمی‌شده بنا به توصیه پزشک برای انجام برخی آزمایش‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شده است.

محل بستری جانسون اعلام نشده و او دیشب (یکشنبه شب) را در بیمارستان به صبح رسانده است.

جلسه جمعه گذشته بحران همه گیری کرونا/ حضور جانسون به صورت ویدئو کنفرانس از محل قرنطینه خانگی

جلسه امروز (دوشنبه) بررسی بحران کرونا قرار است بدون حضور جانسون و با ریاست وزیر خارجه کابینه او برگزار شود.

حانسون 1 ماه پیش و در حالی که تلاش داشت خطر ویروس کرونا را کوچک جلوه دهد از بخش بیماران کرونایی بیمارستانی در لندن بازدید کرده و به گفته خودش با بیماران کرونایی دست داده بود. او در یک نشست خبری با افتخار این موضوع را اعلام کرد و افزود این کار را ادامه خواهد داد.

همچنین نامزد باردار جانسون نیز اعلام کرده از هفته گذشته علایم بیماری "کووید 19" را دارد. او از زمان مثبت شدن آزمایش جانسون در 10 روز پیش محل زندگی خود را ترک کرده و از جانسون جدا شده بود.

بوریس جانسون در شرایطی به بیمارستان منتقل شده که طبق تقویم پیشرفت بیماری کرونا در غالب بیماران بدحال کرونا، هفته دوم آلودگی به ویروس ممکن است بیمار علایم تنفسی حاد داشته  و نیاز به دستگاه تنفسی پیدا کند.

دفتر نخست‌وزیر بریتانیا تنها به پایین نیامدن تب جانسون اشاره کرده است.

دیروز ملکه بریتانیا در پیامی کم‌سابقه رادیو - تلویزیونی خطاب به ملت، بحران شیوع کرونا را چالشی  متفاوت برای کشور خود دانست و ضمن تقدیر از کادر درمانی کشورش برای مداوای بیماران، از مردم خواست به توصیه‌های صادر شده درباره عدم حضور در بیرون از خانه‌ها پیروی کرده و با همکاری نزدیک با یکدیگر و دولت، کمک کنتند این بحران هرچه سریع‌تر حل شود.

ملکه بریتانیا از حدود 3 هفته پیش کاخ باکینهگام را ترک کرده و به منظور حفاظت از احتمال ابتلا به ویروس کرونا در شرایط شبه قرنطینه در قلعه وینسور زندگی می‌کند.

شاهزاده چارلز ولیعهد بریتانیا نیز مبتلا به کروناست.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه