ارسال به دیگران پرینت

سفارت بریتانیا به شهروندان گرفتار خود در کویت: از خیریه‌ها کمک بگیرید

روزنامه نگار کویتی با باز نشر این توییت نوشت: به من گفته بودید کدام کشور، کبیر است؟

سفارت بریتانیا به شهروندان گرفتار خود در کویت: از خیریه‌ها کمک بگیرید

توصیه سفارت بریتانیا در کویت به شهروندان گرفتار شده در این کشور برای تقاضای کمک از خیریه‌ها با واکنش‌های زیادی در شبکه های اجتماعی روبه رو شد.

به گزارش عصرایران، سفارت بریتانیا در کویت، در حساب توییتری‌اش از شهروندان گرفتار شده ادر این کشور خواست از اعضای خانواده یا دوستان کمک بگیرند یا به خیریه‌های کویت مراجعه کنند.

متن توییت این گونه است:

اگر در کویت گرفتار شده‌ای و پول کافی نداری لطفا تلاش کن از دوستان یا خانواده کمک بگیری، یا به خیریه‌های مثل بیت الزکات یا جیش الاخلاص در کویت مراجعه کن.

سفارت بریتانیا در کویت این توییت را بعد از انتشار، حذف کرد.

خانم "فجر السعید " روزنامه نگار کویتی با باز نشر این توییت نوشت: سفارت بریتانیا تصمیم گرفت به شهروندان این کشور کمک نکند و به آنها بگوید از خیریه‌های کویت پول بگیرید. به من گفته بودید کدام کشور، کبیر است؟ ... نمی شنوم. می‌گویید کویت خدا نگهدارش باشد.

برخی دیگر هم به مقایسه خدمت‌رسانی سفارتخانه‌های کویت به شهروندان گرفتار شده کویتی در سایر کشورها با خدمات سفارت بریتانیا به شهروندان این کشور پرداختند.

گزوهی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در کویت نیز به طنز نوشتند که آماده کمک به شهروندان بریتانیایی هستند به شرط اینکه نتیجه مسابقات فوتبال در آینده به سود منچستر سیتی یا لیورپول تمام شود.

بعضی از کاربران هم به صورت جدی از کمک به شهروندان گرفتار شده بریتانیا در کویت استقبال و آمادگی خود را اعلام کردند.

در نهایت، سفارت بریتانیا در کویت درباره این توییت حذف شده توضیح داد:
شهروندان بریتانیایی در کویت ممکن است در شرایط عادی نیز با مشکلات مالی مواجه شوند. در این وضعیت، سفارت به آنها کمک می کند با دوستان و خانواده خود تماس بگیرند تا بتوانند کمک مالی دریافت کنند. البته به عنوان گزینه نهایی شهروندان بریتانیایی می‌توانند احتمالا با خیریه‌ها تماس بگیرند.
 

این سفارت اضافه کرد: سفارت نمی تواند به شهروندان بریتانیایی کمک مالی ارائه کند. سفارت می‌تواند در شرایط بسیار محدود، به آنها قرض فوق‌العاده به همراه ضمانت پرداخت آن را بدهد.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه