ارسال به دیگران پرینت

افزایش مسمومیت‌های الکلی در فارس به ۴۷۵ نفر مورد

رئیس اورژانس فارس گفت: آمار مسمومیت‌های الکلی به ۴۷۵ نفر در استان رسید.

افزایش مسمومیت‌های الکلی در فارس به ۴۷۵ نفر مورد

محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه آمار مسمومیت‌های الکلی تا ساعت هشت صبح امروز  به ۴۷۵ نفر در استان رسید، گفت: در چند روز گذشته ۴۰۹ نفر به علت مسمومیت با الکل به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

او افزود:  ۳۸۲ نفر از مراجعان در شیراز و ۷۸ نفر نیز در سایر شهرستان‌های استان بستری شده‌اند.

مرادیان ادامه داد: خوشبختانه در دو روز گذشته شاهد مرگ هموطنانمان نبوده ایم  و تا کنون ۶۶ نفر بر اثر مسمومیت الکل در استان فارس جان خود را از دست داده اند.

رئیس اورژانس فارس تاکید کرد: متاسفانه در فضای مجازی عنوان می‌شود که الکل می‌تواند در کنترل کرونا نقش داشته باشد، اما این موضوع نه تنها شایعه‌ای بیش نیست بلکه بسیار مرگبار است.

مرادیان از مردم خواست تا حد امکان و برای کار‌های غیرضروری از منزل خارج نشوند تا چرخه و زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

به گفته همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با افزوده شدن ۵۰ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس، آمار کنونی استان فارس به ۴۵۷ نفر رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کروناویروس در فارس گزارش نشده است و تاکنون ۱۳ نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست دادند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه