ارسال به دیگران پرینت

رئیس پلیس نیویورک هم کرونا گرفت

| رئیس پلیس نیویورک به کرونا ویروس مبتلا شد.

رئیس پلیس نیویورک هم کرونا گرفت

کانال توئیت پرس به نقل از دیلی میل گزارش داد:  «ادوارد دلاتوره» مسوول امنیت جابجایی 5.6 میلیون مسافر مترو نیویورک کروناویروس گرفته است و شهر نیویورک به تنهایی ابتلای 326 تن را تاکنون ثبت کرده است.

وی روزانه با صدها افسر پلیس مترو در تماس بوده است و بیم آن می‌رود که آنها نیز مبتلا شده باشند.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه