ارسال به دیگران پرینت

کمک فوری/کمک کنیم به زنده ماندن کودک بیمار

کودک 3 ساله ساکن جنوب شرقی کشورمان که مبتلا به بیماری قلبی می باشد و با نارسایی قلبی به دنیا آمده تا کنون 2بار مورد عمل جراحی قرار گرفته و متاسفانه باید یکبار دیگر نیز عمل جراحی شود تا بتواند به زندگی خود ادامه دهد. این پسر بچه قرار است طی هفته آینده در یکی از بیمارستانهای تهران مورد عمل جراحی قرار گیرد (در صورت عدم انجام این عمل امکان دارد ادامه زندگیش به مشکل بخورد ) پدرش کارگر فصلی می باشد و برای انتقال فرزندش به تهران و سایر هزینه ها اعم از عمل جراحی و بستری و ایاب و ذهاب نیازمند و مستحق کمک می باشد.

کمک فوری/کمک کنیم به زنده ماندن کودک بیمار

کودک 3 ساله ساکن جنوب شرقی کشورمان که مبتلا به بیماری قلبی می باشد و با نارسایی قلبی به دنیا آمده تا کنون 2بار مورد عمل جراحی قرار گرفته و متاسفانه باید یکبار دیگر نیز عمل جراحی شود تا بتواند به زندگی خود ادامه دهد. این پسر بچه قرار است طی هفته آینده در یکی از بیمارستانهای تهران مورد عمل جراحی قرار گیرد (در صورت عدم  انجام این عمل امکان دارد ادامه زندگیش به مشکل بخورد ) پدرش کارگر فصلی می باشد و برای انتقال فرزندش به تهران و سایر هزینه ها اعم از عمل جراحی و بستری و ایاب و ذهاب نیازمند و مستحق کمک می باشد.

در نظر داریم جهت کمک به عمل جراحی و تسریع درمان این بیمار مبلغ 15 میلیون تومان تهیه و در اختیار خانواده اش قرار دهیم.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به این کودک بیمار نیازمند و آبرو دار، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه