ارسال به دیگران پرینت

کولاک و برف سنگین ۶ جاده استان زنجان را بست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: هم اکنون ۶ جاده در این استان به دلیل کولاک شدید و بارش برف سنگین تا اطلاع بعدی و فروکش کردن کولاک مسدود شده است.

کولاک و برف سنگین ۶ جاده استان زنجان را بست

عبدالحسین علی اکبری روز سه شنبه افزود: در حال حاضر جاده های زنجان- طارم، زنجان- دندی، نیک پی - ماهنشان، زنجان - تهم - چورزق، ابهر - خدابنده، دندی - تخت سلیمان مسدود شده است.

وی تاکید کرد: تعدادی از راه های روستایی در سطح استان زنجان نیز بر اثر بارش برف و کولاک شدید مسدود شده است که با جمع بندی تعداد آنها اطلاع رسانی می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان امروز نیز در استان شاهد بارش برف همراه با کولاک خواهیم بود.

علی اکبری تاکید کرد: رانندگان و مسافران از تردد های غیرضروری در جاده های استان خودداری کنند.

وی اظهار داشت: مسافران و رانندگان در صورت وجود ضرورت برای تردد از طریق شماره ۱۸۱۶ مرکز راهداری استان زنجان از وضعیت جاده ها مطلع شوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: برای اطلاع از وضعیت جاده های دیگر استان های کشور سامانه ۱۴۱ ونرم افزار موبایلی ۱۴۱  راحترین روش ممکن است.

علی اکبری خاطرنشان کرد: راهداران در ۳۰ گردنه کوهستانی استان مستقر و در حال ارائه خدمات هستند که در صورت ضرورت مسافران نیز در این مکان ها اسکان موقت داده می شوند.

وی از رانندگان خواست، خودروهای خود را مجهز به سیستم های گرمایشی و تجهیزات زمستانی و چراغ های مه شکن کنند.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه