ارسال به دیگران پرینت

عکسی خاطره‌انگیز و قدیمی از پنجمین جشنواره فیلم فجر

سینما عصر جدید که چند سالی است تعطیل شده، روزگاری از پاتوق‌های اصلی علاقه‌مندان جدی سینمای ایران بود. عکسی از روزهای پُر رونق این سالن سینما در بهمن ۱۳۶۵ و در جریان برگزاری پنجمین جشنواره فیلم فجر را ببینید.

عکسی خاطره‌انگیز و قدیمی از پنجمین جشنواره فیلم فجر

۵۵آنلاین :

با نزدیک شدن به زمان برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، عکسخانه فجر، عکسی را با عنوان «قابی از استقبال مردمی از جشنواره فیلم فجر دوره پنجم، ۱۳۶۵، سینما عصرجدید» از آرشیو کتاب بیست دوره جشنواره فیلم فجر منتشر کرد.

در آن سال که اوج جنگ ایران و عراق بود، جشنواره فیلم فجر مثل ۴ دوره پیشین خود، مورد استقبال مردم قرار گرفت و جمعیت زیادی برای دیدن فیلم‌ها، مقابل سینماها صف کشیدند. عکس زیر، صف مردم مقابل سینمای عصر جدید در خیابان طالقانی غربی را نشان می‌دهد که متاسفانه چند سالی است بسته شده و دیگر پذیرای تماشاگران نیست.

پنجمین دوره جشنواره فجر، شاهد نمایش فیلم‌هایی ارزشمند و ماندگار در سینمای ایران، چون «خانه دوست کجاست» ساخته عباس کیارستمی، «اجاره‌نشین‌ها» به کارگردانی داریوش مهرجویی، «ناخدا خورشید» از ناصر تقوایی، «شیر سنگی» ساخته مسعود جعفری‌جوزانی و «پرواز در شب» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور بود.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه