ارسال به دیگران پرینت

بانک‌ها در صدر رشد قیمت سهام؛ شاخص کل بورس هفته ۱۳ درصد رشد داشت

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (۲۵ دی ماه) به عدد ۳۹۹ هزار و ۴۴۵ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته حدود ۱۳ درصد رشد داشت.

بانک‌ها در صدر رشد قیمت سهام؛ شاخص کل بورس هفته ۱۳ درصد رشد داشت

۵۵آنلاین :

در پنج روز معاملات هفته‌ جاری، شاخص بورس ۴۵ هزار و ۶۳۸ واحد افزایش داشت؛ شاخص کل در پایان روز چهارشنبه ( ۱۸ دی ماه) با عدد ۳۵۳ هزار و ۸۰۷ واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (۲۵ دی ماه) به عدد ۳۹۹ هزار و ۴۴۵ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته ۴۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم ۴۶۹ هزار و ۹۹۷ واحد رسید و افزایش ۵۷ هزار و ۱۰۸ واحدی را رقم زد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته ۱۰۸ هزار و ۱۷۳ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۱۲۲ هزار و ۱۶ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از ۷۲ هزار و ۲۴۱ واحد به عدد ۸۱ هزار و ۴۶۹ واحد رسید.

ارزش بورس تهران در هفته‌ای که گذشت ۱۴ هزار و ۷۹۹ میلیارد ریال بود که در مقایسه با هفته گذشته ۱۱ درصد افزایش را تجربه کرد، همچنین ارزش فرابورس در مدت ذکر شده چهار هزار و ۳۸۴ میلیارد بود که نسبت به مدت مشابه هفته گذشته با افزایش ۱۰ درصدی همراه شد.

در هفته ای که گذشت خودرو، رادیویی، بانک ها، بیمه و بازنشسته، تامین آب، برق و گاز، مواد دارویی، چند رشته ای صنعتی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، انبوه سازی، شیمیایی، رایانه، فلزات اساسی، کانی های فلزی، سیمان، کانی های غیرفلزی، قند و شکر به ترتیب با رشد مثبت بر شاخص کل همراه بودند.

طبق آمار ارائه شده در هفته‌ای که گذشت صنعت خودرو، رادیویی و بانک ها با بیشترین میزان رشد مثبت همراه بودند.

هفته‌ گذشته بانک‌ها و موسسات اعتباری، فلزات اساسی، خودرو و قطعات، شیمیایی، سرمایه‌گذاری‌ها، واسطه‌گری‌های مالی و پولی، صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله، انبوه‌سازی املاک و مستغلات، بیمه و بازنشستگی، سیمان، آهک و گچ، عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم، استخراج کانه های فلزی، فرآورده های نفتی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، محصولات فلزی، دارویی و کانی های غیرفلزی نسبت به دیگر صنایع بیشترین حجم معاملات را داشتند.

همچنین فلزات اساسی، شیمیایی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله، خودرو و قطعات، بانک ها و موسسات اعتباری، فرآورده‌های نفتی، سیمان، آهک و گچ، سرمایه‌گذاری‌ها، دارویی، واسطه گری‌های مالی و پولی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، انبوه سازی املاک و مستغلات، استخراج کانه های فلزی، بیمه و بازنشستگی، حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، عرضه برق، گاز، بخار، بخار و آب گرم، محصولات کاغذی، کانی های غیرفلزی، محصولات فلزی و فنی و مهندسی بیشترین میزان از ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه