ارسال به دیگران پرینت

آیا هتل الماس مشهد مربوط به ارگانی دولتی است؟

هتل الماس مشهد یک گروه زنجیره ای هتل در مشهد است که به هیچ ارگان دولتی وابسته نیست و تحت مالکیت خانواده قلمیان، مشغول به فعالیت می باشد. گروه هتل الماس مشهد در چشم انداز آینده خود، چند هتل بین المللی و داخلی را در دستور کار قرار داده است.

آیا هتل الماس مشهد مربوط به ارگانی دولتی است؟

۵۵آنلاین :

هتل الماس مشهد را در گوگل سرچ کنید، هتل الماس 1 مشهد برای شما نمایان می شود. هتل الماس 1 اولین هتل این گروه بوده که 4 ستاره دارد. این هتل مشهد تا قبل از به وجود آمدن دیگر هتل های الماس، بهترین و لوکس ترین هتل 4 ستاره در مشهد بود.

مدیر هتل الماس مشهد جناب آقای حسین قلمیان است که در عرصه هتلداری تجربه فراوانی دارد. هتل الماس 1 مشهد دارای امکانات و خدمات بی نظیری است که از جمله آن ها می توان به استخر، سونا، جکوزی و ... اشاره که مجموعه آبی این هتل مشهد بسیار زیبا است.

هتل الماس مشهد 5 ستاره ای دارد که نامش هتل الماس 2 مشهد می باشد. هتل الماس 2 از جدید ترین هتل های خانواده قلمیان است که با امکانات بسیار لوکس و اتاق های زیبای خود توانسته است گوی سبقت را از دیگر هتل های مشهد برباید. نا گفته نماند هتل قصر مشهد و هتل درویشی مشهد از جمله هتل های لوکس مشهد هستند.

هتل الماس مشهد و دیگر هتل های الماس را از سایت پرشین هتل رزرو نمایید تا با قیمتی مناسب بتوانید اقامت های لوکسی را در این هتل های مشهد تجربه کنید. رزرو هتل الماس 1 به دلیل همکاری صمیمی با سایت پرشین هتل، دارای آفرهای ویژه و قیمت مناسب است.

هتل الماس مشهد و فیستا سوئیت لوکس

هتل قصر مشهد نام آشنا ترین هتل در مشهد

هتل قصر مشهد برای هر گردشگر داخلی و خارجی نامی آشنا است که به جرات می توان گفت نام این هتل مشهد شهره ایران است. این هتل مشهد تحت مالکیت خاندان سزاوار بندی می باشد که دارای 2 هتل مشهور به نام های هتل قصر طلایی و هتل بین المللی قصر است.

آتش سوزی هتل قصر مشهد مسئله بسیار مهمی نبوده است زیرا طبق گفته کارشناسان آتش نشانی، در اتاق برق این هتل مشهد دود گرفتگی بوده که باعث شده چند نفر آسیب ببینند. البته این آسیب ها جدی نبوده و با حضور اورژانس 115 و آتش نشانی در عرض نیم ساعت این آتش سوزی مهار شد. 6 نفر در محل، درمان شدند و چندی دیگر به مراکز درمانی مشهد انتقال یافتند تا به آن ها رسیدگی شود.

هتل قصر مشهد و لابی مجلل

صبحانه هتل قصر مشهد شامل انواع صبحانه های سرد و گرم می شود که با بهترین کیفیت و بهترین مواد اولیه تهیه می شوند. حتی سرآشپزهای رستوران بنا به سفارش میهمانان اقدام به طبخ صبحانه های گرم می کنند که همین مسئله باعث محبوبیت آن شده است.

لیست قیمتهای هتل قصر مشهد برای هر اتاقی متفاوت است که اتاق استاندارد از ارزان ترین اتاق ها و سوئیت پرزیدنت ویژه از گران ترین سوئیت های رویال این هتل مشهد می باشد.

تور مشهد هتل قصر الماس یا همان هتل بین المللی قصر را با قیمت مناسب رزرو کنید تا بتوانید از امکانات فوق العاده و لوکس آن بهره مند شوید. لازم به ذکر است خدمات تشریفات CIP این هتل مشهد با بنز S500 انجام می شود که بنا به درخواست میهمان قابل اجرا است.

هتل سی نور مشهد به چه اماکن مهم این شهر نزدیک است؟

هتل سی نور مشهد یکی از هتل های 5 ستاره مشهد است که با اقامت در آن به مراکز خرید و اماکن تاریخی مشهد بسیار نزدیک خواهید بود. این هتل مشهد به باغ خونی، درخت 100 ساله مشهد، مجموعه تفریحی و رستوران بابا قدرت، مجتمع تجاری آسمان، مجتمع تجاری اکسون و ... دسترسی آسانی دارد.

هتل سی نور مشهد و نمایی از بارگاه ثامن الحجج (ع)

منوی صبحانه هتل سی نور مشهد بسیار متنوع و با کیفیت است که با میل کردن چنین صبحانه های خوشمزه ای، مسلماً روز با نشاطی را آغاز خواهید کرد. اگر هم به دنبال غذاهای لذیذ هستید، منوی رستوران هتل سی نور مشهد انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در خود جای داده است.

اطلاعات درباره هتل سی نور مشهد را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم تا بتوانید با آگاهی و دقت بیشتری رزرو این هتل مشهد را انجام دهید. پرشین هتل یکی از معتبر ترین سایت های ایرانی است که دفتر مرکزی آن در مشهد واقع است.

همین امر سبب می شود تا اطلاعات هتل سی نور و دیگر هتل های مشهد به طور دقیق و صحیح در اختیار کاربران قرارگیرد. جهت رزرو هتل مشهد با شماره های 05138096 و 09198906502 تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب پرشین هتل شما را به نحو احسن راهنمایی کنند.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه