ارسال به دیگران پرینت

معاون حشد شعبی: قیمت خون سپهبد سلیمانی برای آمریکا بسیار گران تمام می‌شود

معاون حشدالشعبی با تاکید بر اینکه قیمت خون سپهبد سلیمانی برای آمریکا بسیار گران تمام می‌شود، گفت: کل جبهه مقاومت مسئولیت انتقام خون حاج قاسم را به عهده دارد.

معاون حشد شعبی: قیمت خون سپهبد سلیمانی برای آمریکا بسیار گران تمام می‌شود

۵۵آنلاین :

حجت‌الاسلام و‌المسلمین هاشم الحیدری در تجمع عظیم جوانان مقاومت 120 کشور جهان که به مناسب شهادت سپهبد سلیمانی در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی دوست بسیار عزیزم بود،شهادت این سردار رشید را به ابومهندس را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله تسلیت می‌گویم.

آمریکا با شهادت سردار سلیمانی احمقانه ترین اقدام را انجام داد

وی افزود: یکی از بزرگ ترین آرزوهای حاج قاسم سلیمانی شهادت بود و همواره از خدا طلب شهادت می کرد، این جنایت آمریکا یک حماقت بزرگ بود و با شهادت سردار سلیمانی احمقانه ترین کار را انجام دادند.

آمریکا هزینه بسیار سنگینی را پرداخت می کند

معاون فرهنگی حشدالشعبی تصریح کرد: ترامپ بزرگت‌ترین احمق است، واقعا یک انسان احمق است و آمریکا به خاطر این حماقت هزینه بسیار سنگینی را پرداخت می‌کند.

قیمت خون حاج قاسم سلیمانی بسیار گران است/ سقوط اسرائیل نتیجه شهادت حاج قاسم است

الحیدری با تاکید بر اینکه قیمت خون حاج قاسم بسیار گرون و بالا است، ادامه داد: سقوط اسرائیل نتیجه شهادت سلیمانی است، سردار سلیمانی نه تنها فرزند ایران اسلامی است بلکه فرزند جبهه مقاومت اسلامی است.

کل جبهه مقاومت مسئولیت انتقام خون سردار سلیمانی را به عهده دارد

وی با بیان اینکه کل جبهه مقاومت مسئولیت انتقام خون حاج قاسم را به عهده دارد، تصریح کرد: آمریکا زیر انتقام قطعی و تحت باران گلوله‌های مقاومت خواهد بود، خون سردار سلیمانی و شهادت ایشان را هرگز فراموش نمی‌کنیم.

معاون فرهنگی حشدالشعبی عنوان کرد: شمارش معکوس برای نابودی اسراییل شروع شده است، سالهای بعد سید حسن نصرالله در سرزمین قدس نماز می خواند، سرزمینی که سردار سلیمانی در آن جان شهید شد هزاران سلیمانی می پروراند.

به مقام معظم رهبری می گوییم که همه ما حاج قاسم تو هستیم

الحیدری گفت: به مقام معظم رهبری می گوییم که همه ما قاسم تو هستیم، تعداد بسیار زیادی مراسم برای حاج قاسم گرفته شده است و در کربلا و نجف و بغداد تشییع بسیار باشکوهی برگزار شد.

سردار سلیمانی برای نابودی داعش اقدامات بی نظیری انجام داد/ مردم عراق قدردان زحمات بی نظیر سردار سلیمانی هستند

وی با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین اقدام حاج قاسم نابودی داعش بود، گفت: اهل عراق هستم و از طرف مردم عراق، لبنان، سوریه و یمن به حاج قاسم می گویم که بابت زحمات بی‌نظیری که برای نابودی داعش انجام دادی تشکر می‌کنم.

معاون فرهنگی حشدالشعبی ادامه داد: سردار سلیمانی دارای حد و مرزی نبود، مرز حاج قاسم قدس، یمن، لبنان، سامرا، نجف و نیجریه بود و مرزهای ما اعتقادی است.

الحیدری با تاکید بر اینکه از شهادت حاج قاسم روحیه می‌گیریم، افزود: عزت، شرف، کرامت و شجاعت از جمله خصوصیات سردار سلیمانی بود و واقعا همه ما یتیم شدیم ولی وجود مقام معظم رهبری دلگرمی ما است.

اسم و فکر و عقیده حاج قاسم سبب نابودی اسرائیل و خروج آمریکا از منطقه می شود

وی خاطرنشان کرد: اسم و فکر و عقیده حاج قاسم سبب نابودی اسرائیل و خروج آمریکا از منطقه می شود، به مقام معظم رهبری می گوییم که اگر ما را بکشند و آتش بزنند و خاکستر شویم ولی دست از مقام معظم رهبری برنمی داریم.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه