ارسال به دیگران پرینت

کابینه ترامپ باید جوابگوی کنگره درباره سلیمانی باشد

رهبر جمهوری‌خواهان سنای آمریکا تاکید کرد که کابینه ترامپ باید در خصوص ترور سردار سلیمانی به اعضای کنگره آمریکا توضیح دهد.

کابینه ترامپ باید جوابگوی کنگره درباره سلیمانی باشد

۵۵آنلاین :

میچ مک‌کانل، رهبر جمهوری‌خواهان سنای آمریکا روز جمعه در پی شهادت قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران اعلام کرد که احتمالا هفته آینده جلسه‌ای غیرعلنی با حضور تمام سناتورها برگزار خواهد شد که در آن کابینه ترامپ باید پاسخگوی ترور سردار قاسم سلیمانی باشند.

میچ مک‌کانل همچنین در ادعاهایی بی‌اساس مدعی شد که سردار سلیمانی تنها تهدیدی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی نبوده و وی را مغز متفکر آنچه که "اقدامات شرورانه و بی‌ثبات‌کننده ایران در خاورمیانه" خواند، عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، پنتاگون، بامداد امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که سردار سپهد سلیمانی را به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در فرودگاه بغداد ترور کرده است.

صبح امروز، خبر شهادت سردار سلیمانی در بیانیه‌ای از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هم تایید شد.

شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در خصوص این اقدام جنایتکارانه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایتکاران با انتقام سخت منتقمین خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب روبرو خواهند شد.

شورای امنیت سازمان ملل نیز چند ساعت پس از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی، یک جلسه غیر علنی درباره تحولات خاورمیانه تشکیل داد.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه