ارسال به دیگران پرینت

وزیر دفاع: ترور سردار سلیمانی را پاسخی دندان شکن خواهیم داد

خبر ترور و شهادت سردار قاسم سلیمانی در حمله بالگردهای آمریکایی‌ با موجی از واکنش‌ها از سوی مقامات و اشخاص سیاسی رو به رو شد.

وزیر دفاع: ترور سردار سلیمانی را پاسخی دندان شکن خواهیم داد

۵۵آنلاین :

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به دست تروریستهای ارتش آمریکا در بغداد، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن تسلیت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ماعاهدو الله علیه و من هم من قضی نحبه و من هم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

دست جنایتکار آمریکای خونخوار بار دیگر به خون بزرگمردی از مردان صالح خدا آلوده شد و سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی که سراسر عمر شریفش را وقف مجاهدت، حراست و پاسداری از امنیت اسلام کرده بود در حمله‌ی تروریستی امریکای سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسید.

این سرباز ولایت و امت و مجاهد فی سبیل الله و پاسدار شجاع امنیت ایران و منطقه که سالهای متمادی در راه اعتلای کلمه الله و دفاع از کیان انقلاب و سرزمینهای اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته بود به آرزوی دیرینه اش یعنی فیض عظیم شهادت رسید.

اینجانب شهادت این فرزند شجاع ملت را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت شهید پرور ایران اسلامی، خانواده‌ی بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده معزز و محترم آن مجاهد شهید تسلیت و تبریک میگویم و علوّ درجات و پاداش الهی را برای آن شهید عالی مقام از خداوند متعال مسألت میکنم.

بی شک این جنایت هولناک که سند محکمی بر رذالت شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و حمایت بی چون و چرا از تروریست در منطقه و عراق است، به شکلی دندان شکن پاسخ داده می شود و انتقام این خون به ناحق ریخته شده از تمامی عاملین و مرتکبین گرفته خواهد شد.

آمریکا بداند انتقام ایران سخت خواهد بود

محمد باقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با صدور پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت وی بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

برادر عزیز و دوست روزهای سخت، مجاهد خستگی‌ناپذیر و سرباز رشید ایران اسلامی، حاج قاسم سلیمانی، در عملیات ترور ناجوانمردانه سردمداران تجاوز و جنایت در جهان، رخت سرخ شهادت پوشید و به مولایمان سیدالشهدا اباعبدالله الحسین، پیوست. .

خداوند مهر قبول شهادت بر پایمردی این مبارز نستوه زد. رزمنده‌ای که لحظه‌ای برای دفاع از مظلومان و نبرد با تکفیری‌ها و ایادی تحجر از پا ننشست و پرچمدار سپاه ولایتمدار ایران در جنگ با داعش و القاعده و سایر ایادی ساخته دست آمریکای جنایتکار بود.

آمریکای جنایتکار و ایادی حقیر آنان بدانند که انتقام ملت ایران، سخت و شکننده خواهد بود.

دست پر قدرت ایران بارها بر سینه ابرقدرت ها توسط سردار سلیمانی کوبیده شد

همچنین، حزب موتلفه اسلامی پیام تبریک و تسلیت حزب موتلفه اسلامی در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی صادر کرد.
انالله و انا الیه راجعون
سردار رشید اسلام و ایران پس از ۴۰ سال مجاهدت برای سرافرازی ملت ایران اجر مجاهدت های خود را با شهادت خونین از خداوند تبارک تعالی گرفت.
او از نخستین روزهای دفاع مقدس راهی جبهه ها شد و در شمال و جنوب عرصه های نبرد قهرمانه بدنبال شهادت می گشت. رشادت های او در عملیات های والفجر۸، کربلای۴ و۵ زبانزد فرماندهان دلیر دفاع مقدس است. لشگر ۴۱ ثارالله جزء لشگرهای خط شکن نبردهای بزرگ و حماسه ساز رزمندگان اسلام بود.
پایان جنگ برای او آغاز جدید برای ادامه نبرد با استکبار جهانی و بویژه آمریکا بود، لذا از سوی مقام معظم رهبری به سمت فرماندهی نیروی قدس سپاه منصوب شد از آن زمان وی عمق استراتژیک جمهوری اسلامی و اقتدار ایران اسلامی را به سواحل مدیترانه و تنگه باب المندب برد و جریان پلید حکومت داعش را در عراق و سوریه با تدبیر نابود کرد. دست پُر قدرت ملت ایران از آستین حزب الله لبنان، حماس و جهاد فلسطین، حشد الشعبی عراق و انصار الله یمن بارها بر سینه ابر قدرتها توسط وی کوبیده شد.
همه این هنرنمایی رزمی با عزم و اراده پولادین مرد بزرگ تاریخ سردار سپهبد قاسم سلیمانی در بامداد۱۳ دی ماه به هنگامی که وی شهد شیرین شهادت را در پیوستن به سرداران شهید اسلام و ایران نائل شد. حزب موتلفه اسلامی شهادت غرور آفرین سردار شهید قاسم سلیمانی را به ملت ایران و ملت های به پا خواسته منطقه و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و تمام رزمندگان صف مقدم مقابله با استکبار جهانی تبریک و تسلیت می گوید. حزب موتلفه اسلانی همچنین شهادت ابومهدی مهندس از فرماندهان دلاور حشد الشعبی را به مرجعیت عالی و ملت دوست و برادر عراق تبریک و تسلیت عرض می نماید.
منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه